Tag Archives: פרס האמי
עדכוני השבוע מאחדים את הלהקה
חברים מתאחדים, צער גידול בנות זוממת על קאמבק, ג'ורג' ר. ר. מרטין עם האצבע קלה על ההדק, צ'לסי הנדלר נפרדת, ניק עופרמן גאון, כריס פראט מלך, ג'וליה נפטרת מהאמי, פאנל "משחקי הכס", ביטולים, חידושים, ליהוקים ועוד חדשות וקטעי וידאו (שחלקם פורסם לאחרונה בפייסבוק וטוויטר של הבלוג).
חידושים וביטולים: "הנגיף" חודשה לעונה שנייה. טרם צפיתי בה, הביקורות הורידו לי את החשק | מההההה – "קוד שרוף" חודשה לעונה שנייה | "הסקס של מאסטרס" ו"ריי דונובן" חודשו לעונות שלישיות בשואוטיים | נטפליקס מחדשת בזריזות את סדרת האנימציה החדשה שלה, "BoJack Horseman", לעונה שנייה | רשת A&E מבטלת את "לונגמייר" אחרי שלוש עונות.
משמאל: הפוסטר לעונה החדשה של "אימה אמריקאית".
ליהוקים: הו כן, דיוויד הייד פירס מגיע על העונה החדשה של "האישה הטובה" | תודה לקרן בר לב: שונדה ריימס תתארח ב"מינדי" | תודה לתומר, שכותב: אדריאן פאליקי מצטרפת ל"סוכני שילד" בתפקיד בובי מורס\מוקינגבירד. בקומיקס מוקינגבירד הייתה סוכנת שילד\ויג'ילנטית (בעבר אף תיכננו להפיק סדרת טלוויזיה בכיכובה) ובת-זוגו של הוקאיי (ג'רמי רנר) | תודה לתומר סויקר, שכותב: שרלטו קופלי ומישל פורבס מצטרפים לעיבוד של סוני לסדרת הקומיקס "Powers". קופלי יגלם את הדמות הראשית, הבלש כריסטיאן ווקר; פורבס תגלם את גיבורת העל הפופולרית רטרו גירל, שהחקירה שפותחת את סדרת הקומיקס סובבת את דמותה (נראה שפיספסתי חדשות ליהוק קודמות, מפני שמופיעה שם רשימת שחקנים שכבר לוהקו לסדרה, ביניהם אדי איזארד) | שוב תודה לתומר, שכותב: מדווחים שפטריק וורברטון יחזור לגלם את The Tick בסדרה חדשה שתופק ע"י סוני ותופץ ע"י אמזון. וורברטון גילם את הדמות בסדרת לייב-אקשן קצרת ימים ב-2001 (היו לה 9 פרקים בלבד), שמן הסתם הצליחה הרבה פחות מהסדרה המצוירת (1994-96). שתיהן התבססו על דמות הקומיקס שיצר בן אדלונד (כיום מפיק ותסריטאי של "על טבעי"). בדיווח נאמר גם כי אלדונד יהיה מעורב בהפקה החדשה.
סבב וידאו: כריס פראט סופר-מלך גם במסגרת אתגר דלי מי הקרח | גם הומר סימפסון נרתם לאתגר | יאהו טופחת לעצמה על הגב ומשחררת פרומו מעולה לעונה השישית של "קומיוניטי", שבעצם סוקר את העונות הקודמות"| הקאסט של "ברוקלין תשע תשע" נותן טעימה כיפית למדי מהעונה השנייה | טיזר ראשון למה שללא ספק יהיה הגילטי פלז'ר המחריד של השנה: הסיפור האמיתי של "הצלצול הגואל" | תודה לתומר: גם השנה המחיזו ילדים את סדרות הדרמה המועמדות לפרסי האמי וגם השנה זה חמוד | גיירמו ראיין עבור ג'ימי קימל את שלל כוכבי טקס האמי, כולל בראיין קרנסטון, ארון פול, ג'וליאנה מרגוליס וסטיבן קולבר | תודה למיכאל גינזבורג: סופרקאט של פרסומות עם כוכבים לפני שהיו מפורסמים | תודה למיכאל: טיזר דברני ל-"Better Call Saul".
מאחר שאני כותב עכשיו יותר בוואלה, אחלוק משם לפעמים דברים שכתבתי. כמו זה: תזמורת בניו יורק מעלה מופעי אופרה בהשראת סדרות טלוויזיה.
כי עד עכשיו זה היה קשה: ג'ורג' ר. ר. מרטין אומר שכעת יותר קל לו להרוג דמויות.
תודה לתומר: מסתמן שלא תהיה עונה נוספת של "היפה והחנון".
השבוע הזה הביא לא פחות משלושה קאמבקים של סדרות נוסטלגיה. ראשית, משאלותיי הכמוסות מתגשמות: "צער גידול בנות" מתכננת קאמבק.
זה הכי קרוב שנקבל לאיחוד אמיתי: החברות מ"חברים" הגיעו אל מערכון אצל ג'ימי קימל.
האנשים שהביאו לנו את העיבוד הקולנועי ל"רחוב ג'אמפ 21", מתכננים עכשיו לעבד מחדש לסדרה ברשת פוקס את "The Greatest American Hero" האייטיזי, שבעברית נקראה "גיבור אמריקאי", על אודות אדם מן השורה שמקבל כוחות על ומתקשה להתמודד איתם. הנה הפיילוט שלו במלואו.
דון פארדו, הכרוז של "סאטרדיי נייט לייב", מת בשבוע שעבר. SNL לא תהיה אותו הדבר.
המון חברים הגיעו להיפרד מצ'לסי הנדלר באקסטרווגנזה בתוכנית האחרונה של ב-!E.
וכעת עציץ.
תודה לאלון זרביב: מחשבות מקלחת גאוניות של ניק עופרמן. הן אכן גאוניות ומורכבות מוואן ליינרים שצריך לגזור ולתלות על הקיר.
פנו לכם 55 דקות – HBO שיחררה במלואו את הפאנל של "משחקי הכס" מקומיק-קון האחרון.
ניו יורק מגיבה על האמי
אלה הזוכים הלילה בטקס האמי. מאוחר יותר אפרסם כתבת ניתוח (עדכון: הנה הפרשנות שלי לזכיות), אבל בינתיים סת' מאיירס יצא עם בילי אייכנר אל רחובות ניו יורק כדי לחקור את העוברים והשבים בנוגע לאמי. זה היה היסטרי. ממש. משניק.
פאר היצירה
שבוע ויום לפני חלוקת פרסי האמי המרכזיים, נערך הלילה (ראשון) בלוס אנג'לס הטקס המקדים שנותן כבוד לקטגוריות ה"יצירתיות", שם מעודן לחלקים הטכניים והפחות מעניינים של האמי שנדחקים אל השוליים. כאן ניתן למצוא קטגוריות כמו צילום, ליהוק, איפור, הלבשה וכיו"ב, וכן את כל מה שקשור לעשייה התיעודית. במסגרת הזו נכחו הלילה בטקס גם לינור אברג'יל, העומדת במרכז הסרט התיעודי "מיס עולם האמיצה", העוסק בפעילות שלה למען נפגעות תקיפה מינית אחרי שנפלה בעצמה קרבן לאונס. יחד איתה נכחו גם המפיקים לטי גרובמן, מוטי רייף וענבל לסנר, והבמאית ססיליה פק. לצערם, הם נאלצו לחזור בידיים ריקות. את הפרס גרף הסרט " Life According To Sam", העוקב אחרי המאבק של משפחה להציל את בנה היחיד ממחלה נדירה וקטלנית.
באגפים האחרים היו כמה ציוני דרך נחמדים, בראשם הזכייה הראשונה של הארי שירר בפרס הדיבוב ב"משפחת סימפסון", שירר, שנמצא בסדרה מאז יומה הראשון, מדבב כמה מהדמויות הבולטות בספרינגפילד, ביניהן מר ברנז, עוזרו סמית'רז, נד פלנדרז, קנט ברוקמן ועוד רבים אחרים. עד כה הוא היה היחיד מהמדבבים המרכזיים של הסדרה שלא זכה באמי על תפקידיו הרבים בה מאז שעלתה לפני 25 שנה.
באמי היצירתי מוענק גם הפרס לסדרת האנימציה, אלא שכאן לראשונה בתולדותיה "משפחת סימפסון" לא היתה מועמדת לפרס. מי שגרפה אותו היא "Bob’s Burgers", שכנתה של "הסימפסונס" למשבצת השידור ברשת FOX. הקומדיה על משפחה שמפעילה מסעדת המבורגרים רצה כבר ארבע עונות בלי הרבה באזז או רייטינג מרשים, אבל המבקרים אוהבים אותה, וכעת מסתבר שגם עמיתיהם לאקדמיה.
כדי לבזוק בכל זאת מעט אבק כוכבים על הטקס המקדים, שולבו בו בשנים האחרונות גם קטגוריות של שחקנים אורחים. בקומדיה זכו אוזו אדובה על תפקידה כקרייזי אייז ב"כתום זה השחור החדש" וג'ימי פאלון על הנחיית "סאטרדיי נייט לייב". בדרמה זכו אליסון ג'אני באופן מוצדק לחלוטין על תפקידה כמרגרט סקאלי ב"הסקס של מאסטרס" וג'ו מורטון על תפקידו כאביה של אוליביה ב"סקנדל".
עוד זכיות בולטות: בקטגוריות הריאליטי זכו התוכניות "Shark Tank" ו-"Deadliest Catch". כותביה המחוננים של "דו"ח קולבר" זכו על הכתיבה, "בלש אמיתי" זכתה על הפתיח ועל הליהוק שלה, גם "פארגו" זכתה על הליהוק בקטגוריה המקבילה במיני סדרה, ו"כתום זה השחור החדש" במקבילה הקומית. כמו תמיד זכתה HBO במרבית הפרסים – 15 סה"כ, בעיקר הודות ל"בלש אמיתי" ו"משחקי הכס"; ואחריה NBC עם עשרה פרסים שחציים על "סאטרדיי נייט לייב", התוכנית שגרפה הכי הרבה פרסים בטקס.
טקס האמי המרכזי ישודר בלילה שבין שני לשלישי, 25/8, ויועבר בשידור חי בערוצי הסדרות של כן.
—
פורסם לראשונה בוואלה, ודיברנו על זה קצת כאן.
המועמדויות לאמי 2014
—
במובנים רבים היה ברור שזה הולך לקרות כבר לפני ארבעה חודשים, כאשר בחודש מרץ השנה הכריזה HBO ש"בלש אמיתי" נשלחת אל הקטגוריה של סדרת הדרמה ולא המיני-סדרה. "בלש אמיתי" תוכננה מראש כסדרת אנתולוגיה שבה כל עונה מספקת סיפור אחד העומד בפני עצמו והדמויות מתחלפות, בדומה למשל ל"אימה אמריקאית" שאכן מועמדת תדיר בקטגוריית המיני-סדרה. אבל HBO החליטה שזה לא בשבילה. למה לבזבז סדרה עם פרופיל כה גבוה, ביקורות משבחות, ובעיקר כוכבים כמו וודי הרלסון וזוכה האוסקר הטרי מתיו מקונהי? על כן כאשר הוכרזו המועמדויות היום ב-5:30 בבוקר בארה"ב (15:30 אצלנו), לא הייתה הפתעה גדולה לראות את "בלש אמיתי" ניצבת לה בגאון בקרב שאר המתמודדות על פרס הדרמה הטובה ביותר.
HBO לא זכתה ב'אמי' לסדרת הדרמה מאז ש"הסופרנוס" גרפה ב-2007 את הפרס על עונתה האחרונה, לא עניין של מה בכך עבור רשת כבלים פרימיום המתבססת אך ורק על באזז שיביא לה מנויים. תחת זאת נאלצה HBO לראות במשך ארבע שנים רצופות את "מד מן" אוספת לחיקה את הפסל, הפסד צורם במיוחד לנוכח העובדה שהדרמה התקופתית היוקרתית הוצעה קודם כל לה, נענתה בשלילה ורק אחרי כן נדדה למחוזות זרים עד שנחתה ברשת AMC הנידחת. בשבע השנים החולפות ניסתה HBO את מזלה בפרסי ה'אמי' עם מועמדויות בדרמה ל"אהבה גדולה", "דם אמיתי", "אימפריית הטיילת" ו"משחקי הכס", אבל ללא הועיל. מסביב אמנם זכתה רשת הכבלים בהמוני מועמדויות וזכיות, רוב הזמן מובילה במספרים על פני שאר המתמודדים, וגם הפעם עם 99 מועמדויות, יותר מכפול משתי הרשתות העוקבות, CBS עם 47 ו-NBC עם 46. אבל בשנים קודמות הזכיות הלכו לחזיתות האחרות והפחות יוקרתיות. HBO משתוקקת לפרס הדרמה, ולכן ניתן להבין מדוע "בלש אמיתי" מצטרפת לזירה צפופה ממילא.
הצפיפות הזו היא גם הסיבה שמהקטגוריה נעדרות שתיים מהסדרות המדוברות בעונה החולפת. האחת היא "האישה הטובה", שעד 2012 הייתה מועמדת בקביעות, אבל אפילו הקונצנזוס על העונה החמישית הטובה בתולדותיה לא עזר לה לחזור. לצדה נשארה בחוץ גם "האמריקאים", שהביקורות נפלו מהעונה השנייה שלה שהסתיימה לא מכבר. אפשר להבין את רוב המועמדויות בקטגוריית הדרמה, אבל מדוע הסבוניה החביבה-לכל-היותר "אחוזת דאונטון" תופסת שטח יקר – זה לא ברור. מצד שני, אם יש משהו ש"בלש אמיתי" לימדה אותנו הרי שהזמן הוא מעגל שטוח, כך שאל לנו להיות מופתעים מנוכחותם התמידית התמוהה של סדרות לא ראויות.
הנוכחות של "בלש אמיתי" בקטגוריית הדרמה משפיעה גם בחזיתות נוספות, בראש ובראשונה כמובן המלחמה על פרס שחקן הדרמה. כבר כמה שנים טובות שזוהי הקטגוריה הקשה ביותר וכוללת אישים כמו בראיין קרנסטון ("שובר שורות"), ג'ון האם ("מד מן"), קווין ספייסי ("בית הקלפים") והזוכה שומט הלסת של 2013, ג'ף דניאלס ("חדר החדשות"). השנה הצטרפו לקרב גם מתיו ריס מ"האמריקאים", שאחראי על כמה וכמה רגעים מופלאים בעונת הטלוויזיה החולפת, ומייקל שין הבריטי שכיכב וריגש ב"הסקס של מאסטרס", אבל שניהם נותרו מחוץ לרשימת המועמדים, כמו גם הסדרות שלהם. שין הוא אולי ההשמטה הבולטת ביותר מבין כל המועמדויות, במיוחד בהתחשב בעובדה ששאר עמיתיו הבולטים ב"מאסטרס" קיבלו מועמדות: ליזי קפלן, בו ברידג'ס ואליסון ג'אני – שני האחרונים בצדק גמור. לעומת שין, ג'וש צ'ארלס מ"האישה הטובה" הגיש את מועמדותו בקטגוריית שחקן המשנה, ואכן הרוויח מועמדות על העונה הדרמטית שהייתה לו בסדרה שלוש שנים אחרי שהיה מועמד לאחרונה.
לא שקטגוריית המיני-סדרה עושה את החיים פשוטים יותר. "פארגו" כובשת את הקטגוריות שלה ובסך הכל גורפת 18 מועמדויות, אחת פחות מהמובילה "משחקי הכס". בין המועמדים גם בילי בוב תורנטון, המועמד לפרס השחקן במיני-סדרה ראש בראש מול עמיתו מרטין פרימן, שמצדו נאבק גם בעמיתו ל"שרלוק", בנדיקט קאמברבאץ', וכן מועמד בעצמו בקטגוריית שחקן המשנה במיני-סדרה על תפקידו שם כווטסון. מ"פארגו" מועמדים גם אליסון טומלין וקולין הנקס, במקרה שלהם בקטגוריות שחקני המשנה.
נטפליקס זה השחור החדש
בשנה שעברה הייתה "בית הקלפים" הסדרה הראשונה אי פעם שמקבלת מועמדות למרות העובדה שהיא אינה משודרת בטלוויזיה אלא באינטרנט. השנה הצטרפה אליה בסערה "כתום זה השחור החדש" עם 12 מועמדויות תמימות על העונה הראשונה שלה (המועמדויות חלות על סדרות ששודרו מיוני 2013 ועד סוף מאי 2014), אבל סביר להניח שהדיבור הרב על העונה השנייה תרם אף הוא להשתחלות שלה בקטגוריית הקומדיה, רבות מהן בקטגוריות המשחק. במקרה של "כתום", אחת מני דרמות קומיות רבות שניתן להציב אותן הן בקטגוריית הדרמה והן בקומדיה, הבחירה של נטפליקס דווקא בקומית התגלתה כנכונה, וכעת הסדרות שלה מככבות גם בקטגוריות הדרמה וגם בקומדיה.
התנהלות דומה לא עזרה במיוחד ל"חסרי בושה", שאחרי שלוש שנים רצופות של ניסיונות לחדור לקטגוריית הדרמה ההומה, השנה (דווקא בעונה הכי דרמטית שלה) שוגרה לקטגוריית הקומדיה אבל כשלה מלחדור אל רשימת המועמדים הסופיים. כנראה שזה כבר לא יקרה לעולם. השינוי הזה בכל זאת מצליח להעניק לוויליאם ה. מייסי את המועמדות הראשונה שלו על תפקידו כאב השיכור של משפחת גאלאגר המופרעת בקטגוריית השחקן הראשי בקומדיה. בכך הוא מצטרף אל עמיתתו ג'ואן קיוזק שמועמדת גם השנה על תפקידה, רק שבמקום כאורחת בסדרת דרמה, הפעם היא בסדרה קומית. כן, ההגדרות בימינו ביזאריות ושרירותיות.
השמטות בולטות נוספות: אנחנו כבר רגילים להיעדרם של "מחלקת גנים ונוף" ושחקניה, מלבד איימי פוהלר שמועמדת בקביעות לפרס השחקנית הקומית. כעת נראה שהסדרה החדשה מאותם יוצרים, "ברוקלין תשע תשע", זוכה לאותו מעמד. הזכייה המפתיעה שלה בפרס גלובוס הזהב לא מרשימה את מצביעי האקדמיה, והקטגוריה המשמעותית היחידה שבה "ברוקלין" מבליחה היא כצפוי פרס שחקן המשנה הקומי, שם מתמודד אנדרה ברואר, האיש שמועמד ל'אמי' בערך על כל תפקיד שיעשה (ובצדק). "בנות", לא בדיוק קומדיה אבל בכל זאת הייתה מועמדת שם אחרי שתי העונות הראשונות שלה, כבר איננה הפעם. במקומה נכנסים הבנים של "עמק הסיליקון" החדשה והחמודה.
ישנן עוד כמה התעלמויות שגורות, אבל שווה להזכיר אותן ולו כדי שיקבלו יחס: "צדק פרטי" הנפלאה, אמנם אחרי עונה חמישית פחות טובה אולם עדיין שווה לפחות בשביל המשחק בה, ו"ילדי האנרכיה" המופרעת, שכבר שש עונות זוכה להתעלמות גורפת. שתיהן של רשת FX, כמו גם "האמריקאים" המעולה, אבל השנה יכולה לפחות הרשת להתנחם בכיכובה של "פארגו".
התעלמות בלתי מובנת לחלוטין היא טטיאנה מסלאני, שבמו ידיה הופכת את "אורפן בלאק" לסדרה ששווה לצפות בה, מגלמת כמה וכמה דמויות של שיבוטים שכל אחת מהן שונה מרעותה ומשכנעת לחלוטין. המבקרים מתים עליה, כולם מדברים עליה, אבל למצביעי ה'אמי' זה לא מספיק. הם מבכרים את קרי וושינגטון האיומה מ"סקנדל" או ליזי קפלן מכווצת הגבות והשפתיים מ"הסקס של מאסטרס".
באותה קטגוריה בולטת בחסרונה אליזבת' מוס, שהייתה מועמדת (והפסידה) בקביעות בחמש השנים הקודמות. זה קורה אחרי שבשנה שעברה קיבלה שתי מועמדויות, אחת על "מד מן" ואחת על המיני-סדרה "קצה האגם". גם ורה פרמיגה מ"בייטס מוטל" איננה כאן אחרי שהייתה מועמדת בשנה שעברה. תחת זאת חזרה "האישה הטובה" ג'וליאנה מרגוליס אחרי שנעדרה בשנה שעברה. עוד היעדרויות בולטות: "משפחת סימפסון" לא מועמדת בקטגוריית סדרת האנימציה לראשונה בתולדותיה, ג'יימס ספיידר מ"הרשימה השחורה", "חניבעל" וכל שחקניה, כל דבר שקשור ל"קומיוניטי", וונדי מקלנדון-קאבי האדירה מ"הגולדברגים", רובין וויליאמס מ"המטורפים", מינדי קיילינג והסיטקום שלה, איימי שומר הגאונה והתוכנית שלה בקומדי סנטרל, "Inside Amy Schumer", אם כי לפחות היא וצוותה מועמדים על הכתיבה.
ניתן למצוא דברים נוספים להתנחם בהם בקרב המועמדים. אליסון ג'אני הנפלאה מועמדת פעמיים, גם בקטגוריית שחקנית המשנה בקומדיה על "ממי", וגם כאורחת בדרמה "הסקס של מאסטרס", שם גנבה את ההצגה בתפקיד עדין ונוגע ללב. גם המועמדות הכפולה של מרטין פרימן עושה שמח, קייט מקינון המעולה מ-"SNL" מועמדת אף היא לראשונה, ושותפה לשעבר בתוכנית, פרד ארמיסן, מועמד על "פורטלנדיה" שלו. עוד מועמדות נחמדת: קיצור העונה האחרונה של "טרמיי" לכדי ארבעה פרקים איפשר לה להגיש מועמדות כמיני-סדרה, מקום שבו לדיוויד סיימון היה הרבה יותר קל בעבר – "הסמויה" שלו לא זכתה לאף מועמדות מלבד אחת לכתיבה בעונה האחרונה, ואילו "דור מזוין" המלחמתית הייתה מועמדת לפרסי 'אמי' רבים ואף זכתה בכמה.
וכמובן, נוכחותה של "בלש אמיתי" במועמדויות לא באמת מבטיחה שתזכה. כלומר כן, ברור שמקונהי יגרוף את פרס השחקן, אבל הקרב על הסדרה עצמה ללא ספק יהיה עיקש מול העונה האחרונה של "שובר שורות", שזכתה בשנה שעברה והציגה רצף פרקים אחרונים מדהימים ומושלמים. כך שלמרות השממון הכללי, בכל זאת צפויים כמה קרבות מעניינים ביום חלוקת הפרסים עצמו 25 באוגוסט.
כל המועמדויות המרכזיות ל'אמי' 2014
הקומדיה הטובה ביותר
"המפץ הגדול"
"לואי"
"כתום זה השחור החדש"
"משפחה מודרנית"
"עמק הסיליקון"
"Veep"
הדרמה הטובה ביותר
"שובר שורות"
"אחוזת דאונטון"
"משחקי הכס"
"בית הקלפים"
"מד מן"
"בלש אמיתי"
המיני סדרה הטובה ביותר
"אימה אמריקאית: הכישוף"
"בוני וקלייד"
"פארגו"
"לות'ר"
"טרמיי"
"המלכה הלבנה"
שחקנית ראשית בדרמה
ליזי קפלן, "הסקס של מאסטרס"
קלייר דיינס, "הומלנד"
מישל דוקרי, "אחוזת דאונטון"
ג'וליאנה מרגוליס, "האישה הטובה"
קרי וושינגטון, "סקנדל"
רובין רייט, "בית הקלפים"
שחקן ראשי בדרמה
בראיין קרנסטון, "שובר שורות"
ג'ף דניאלס, "חדר החדשות"
ג'ון האם, "מד מן"
וודי הרלסון, "בלש אמיתי"
מת'יו מקונהי, "בלש אמיתי"
קווין ספייסי, "בית הקלפים"
שחקנית משנה בדרמה
אנה גאן, "שובר שורות"
מגי סמית', "אחוזת דאונטון"
ג'ואנה פרוגאט, "אחוזת דאונטון"
לינה הידי, "משחקי הכס"
כריסטין ברנסקי, "האישה הטובה"
כריסטינה הנדריקס, "מד מן"
שחקן משנה בדרמה
פיטר דינקלייג', "משחקי הכס"
ג'וש צ'ארלס, "האישה הטובה"
מנדי פטינקין, "הומלנד"
ג'ון ווייט, "ריי דונובן"
ג'ים קרטר, "אחוזת דאונטון"
ארון פול, "שובר שורות"
שחקנית ראשית בקומדיה
לינה דאנהם, "בנות"
אידי פאלקו, "האחות ג'קי"
ג'וליה לואי-דרייפוס, "Veep"
מליסה מקארתי, "מייק ומולי"
איימי פוהלר, "מחלקת גנים ונוף"
טיילר שילינג, "כתום זה השחור החדש"
שחקן ראשי בקומדיה
לואי סי קיי, "לואי"
דון צ'ידל, "בית השקרים"
ריקי ג'רבייס, "דרק"
מאט לבלנק, "אפיזודס"
וויליאם ה. מייסי, "חסרי בושה"
ג'ים פרסונס, "המפץ הגדול"
שחקנית משנה בקומדיה
מים ביאליק, "המפץ הגדול"
ג'ולי בואן, "משפחה מודרנית"
אליסון ג'אני, "ממי"
קייט מאלגרו, "כתום זה השחור החדש"
קייט מקינון, "סאטרדיי נייט לייב"
אנה קלאמסקי, "Veep"
שחקן משנה בקומדיה
אנדרה ברואר, "ברוקלין תשע תשע"
אדם דרייבר, "בנות"
ג'סי טיילר פרגוסון, "משפחה מודרנית"
טיי בורל, "משפחה מודרנית"
פרד ארמיסן, "פורטלנדיה"
טוני הייל, "Veep"
שחקן במיני-סדרה
מרטין פרימן, "פארגו"
בילי בוב תורנטון, "פארגו"
אידריס אלבה, "לות'ר"
מארק רפאלו, "הלב הרגיל"
בנדיקט קאמברבאץ', "שרלוק"
שחקנית במיני-סדרה
ג'סיקה לאנג, "אימה אמריקאית: הכישוף"
שרה פולסון, "אימה אמריקאית: הכישוף"
הלנה בונהם קרטר, "ברטון וטיילור"
מיני דרייבר, "Return To Zero"
קריסטן וויג, "The Spoils Of Babylon"
סיסלי טייסון, "The Trip To Bountiful"
שחקן אורח בסדרה קומית
בוב ניוהארט, "המפץ הגדול"
נייתן ליין, "משפחה מודרנית"
סטיב בושמי, "פורטלנדיה"
ג'ימי פאלון, "סאטרדיי נייט לייב"
לואי סי קיי, "סאטרדיי נייט לייב"
גארי קול, "Veep"
שחקנית אורחת בסדרה קומית
נטשה ליאון, "כתום זה השחור החדש"
אוזו אדובה, "כתום זה השחור החדש"
לאוורן קוקס, "כתום זה השחור החדש"
טינה פיי, "סטרדיי נייט לייב"
מליסה מקארתי, "סטרדיי נייט לייב"
ג'ואן קיוזק, "חסרי בושה"
שחקן אורח בסדרת דרמה
פול ג'יאמטי, "אחוזת דאונטון"
רג' א. קאת'י, "בית הקלפים"
רוברט מורס, "מד מן"
בו ברידג'ס, "הסקס של מאסטרס"
ג'ו מורטון, "סקנדל"
דילן בייקר, "האישה הטובה"
שחקנית אורחת בסדרת דרמה
מרגו מרטינדייל, "האמריקנים"
דיאנה ריג, "משחקי הכס"
קייט מארה, "בית הקלפים"
אליסון ג'אני, "הסקס של מאסטרס"
קייט ברטון, "סקנדל"
ג'יין פונדה, "חדר החדשות"
סדרת האנימציה
"Archer"
"Bob's Burgers"
"פיוצ'רמה"
"סאות' פארק"
צבי הנינג'ה: פרויקט מנהטן"
קרב אמיתי
רבות דובר על המבנה האנתולוגי של "בלש אמיתי", שבמסגרתו כל עונה מתמקדת בסיפור חדש עם דמויות חדשות במקום חדש, מה שהופך כל עונה שלה למעין מיני סדרה ומקנה לה את האפשרות לכבוש בסערה את הקטגוריה הזו בטקסי פרסים שונים, האמי בראשם. אלא שמתברר ש-HBO החליטה לא לשחק על בטוח ולהעמיד את הסדרה דווקא בקטגוריית הדרמה הצפופה וההומה, אבל גם היוקרתית יותר, ולא בזירת המיני סדרות.
בשנה שעברה היו מועמדות בקטגוריה הזו "אחוזת דאונטון", "משחקי הכס", "הומלנד", "בית הקלפים", "מד מן", וכמובן עונתה האחרונה של הזוכה, "שובר שורות". עד כה הניצחון של שו"ש פעם נוספת היה נראה כמעט ודאי (ומוצדק) לנוכח הישורת האחרונה האדירה שלה, אבל פתאום, עם כניסתה של הסדרה הכי מדוברת של השנה עד כה – קצת פחות. ניתן אם כן לצפות לתחרות ראש בראש בין השתיים, משהו שצפוי ליצוק עניין רב בטקס השנה. אפילו ההרכב האפשרי של המועמדויות מסקרן. "הומלנד" כבר איבדה מחינה בקרב המבקרים והמצביעים, כך שיש סיכוי סביר שהיא תפנה את מקומה, אבל מה בדבר האחרות? הגיוני שלפחות אחת מהן תינגף מפני לא מעט סדרות מדוברות נוספות, כמו "הסקס של מאסטרס", או "האישה הטובה" שמפגיזה בעונה החמישית המדוברת ואולי תתפוס שוב את מקומה בקרב המועמדות. במקביל, ועוד לפני ההכרזה של HBO, מתמודדת אחרת בסדרות הדרמה הייתה נבונה מספיק כדי להתרחק מגוב האריות הזה – שואוטיים בחרה להעביר את "חסרי בושה" אל קטגוריית הקומדיה.
נדמה שהקטגוריה שתהפוך להיות האכזרית ביותר לאור ההתמודדות של "בלש אמיתי" בדרמה, היא בגזרת פרס השחקן. כבר בשנים קודמות התחרות הייתה קשה, עם אישים כבראיין קרנסטון, ג'ון האם, קווין ספייסי, והזוכה-משום-מה ג'ף דניאלס. אליהם צפויים השנה להצטרף צמד הבלשים האמיתיים, וודי הרלסון ומתיו מקונהי, והאחרון כמובן יהווה את התחרות הקשה ביותר עבור בראיין קרנסטון, וגם הגיוני מאוד שנראה את מייקל שין מ"הסקס של מאסטרס", מה שמותיר סיכוי אפסי לג'ון האם חרף העובדה שהתעלה על עצמו בעונה השישית של "מד מן". יש עוד זמן עד ספטמבר, אבל זה ההימור שלי: מתיו מקונהי יזכה בפרס השחקן, "שובר שורות" בפרס הדרמה.
השולחן העגול 2013
עדכון 18/10/13: כבר לא קשור לאמי, אבל הוליווד ריפורטר איגדו הפעם ארבעה קודקודים של ארבע רשתות – שואוטיים, פוקס, FX ונטפליקס – לשיחה סביב השולחן העגול על סדרות שפספסו, תפישות שגויות בנוגע למותג שלהם, התסכול מנטפליקס ועוד.
אמי 2013: הזוכים
קשה לא לבוז לפרסי האמי – מספיק להיזכר בכך ש"הסמויה" מעולם לא הייתה מועמדת מלבד בסופה פעם אחת לפרס התסריט, ושסטיב קארל מעולם לא זכה בפרס – אבל השנה זוהי הפעם הראשונה שאני קולט שבאמת כבר לא ממש איכפת לי. לא איכפת לי מי הם הזוכים ולא הטקס עצמו. האמי מוכיח לי שוב מדי שנה עד כמה הוא לא רלוונטי. פעמים רבות יכולה לזכות סדרה שאני חושב שהיא ראויה, כמו "מד מן" במשך ארבע שנים רצופות, אבל מסביב יהיו כל כך הרבה דברים מעפנים עד שקשה יהיה לנתק מהם את המכלול. ברור שזה מעניין במידה מסוימת, אחרת לא הייתי טורח לכתוב את מה שאני כותב ממש עכשיו, אבל אין לי חיבור כלשהו כלפי הנושא כפי שאולי היה בעבר.
בכל זאת אני לא יכול שלא לצהול לנוכח הזכייה הראשונה של "דו"ח קולבר" בפרס תוכנית הוראייטי הטובה ביותר, עוצרת בכך את רצף הזכיות בן פאקינג עשר השנים של "הדיילי שואו", שיא חסר תקדים בכל קטגוריה באמי. אני בטוח שג'ון סטיוארט עצמו שמח וגאה בעמיתו (מה גם שהוא מפיק גם את התוכנית שלו). בשנה שעברה הפרס ממש נחמס מסטיבן קולבר, הוא יצר מטעמים גאוניים משנת הבחירות ויצר Super PAC שחשף את ערוות המערכת הפוליטית בארה"ב. גם השנה היו לו רגעים מופלאים. הם אמנם הגיעו אחרי תקופת התוכניות הנשקלות להצבעה (מ-1 ביוני 2012 ועד 31 במאי 2013), אבל בוודאי השפיעו על הצבעתם של אנשי האקדמיה (שהדדליין להצבעתם היה 30 באוגוסט), כולל כמובן אי הגעתם של דאפט פאנק בתחילת אוגוסט, ואולי גם ההספד המרגש שנשא לאמו אחרי מותה בתחילת יוני. קולבר לא הסתפק רק בפרס על התוכנית, אלא הוא וצוותו זכו גם בפרס על הכתיבה.
מעבר לכך הערב כלל מהפכים נוספים, המדהים ביותר לרעה היה זכייתו שלא תיאמן של ג'ף דניאלס על "חדר החדשות". רק כדי להזכיר, את הקטגוריה שלו איישו חברים כמו בראיין קרנסטון (שכבר אמנם זכה על תפקידו בפרס הזה ארבע שלוש פעמים בעבר, אבל עדיין ממשיך להדהים), ג'ון האם (שעדיין לא זכה מעולם), קווין ספייסי, ואף דמיאן לואיס שזכה בשנה שעברה. אפשר אולי לנחש שהיה פיצול קולות מאסיבי בין שניים מהמתמודדים החזקים, שהביא לכך שג'ף דניאלס עקף את שניהם וגרף את הפרס, אבל מי יודע.
לא רק קרנסטון הפסיד בקטגוריה שלו, גם עמיתיו לסדרה בקטגוריית שחקני המשנה, ארון פול וג'ונתן בנקס, הפסידו את האמי לטובת בובי קנאבלי על תפקידו כג'יפ רוזטי ב"אימפריית הטיילת". אני לא יודע אם זו אירוניה אכזרית או סתם סמליות אומללה שהדמות הגרועה ביותר בתולדות הסדרה הזו מזכה את השחקן שלה בפרס האמי. קנאבלי שחקן מעולה, אבל אפילו הוא לא הצליח לרומם את רוזטי למשהו שהוא מעבר לקריקטורה.
את מה שהפסידה בקטגוריית השחקנים הגברים, הרוויחה "שובר שורות" בקטגוריית שחקנית המשנה – אנה גאן זכתה לראשונה בפרס האמי על תפקידה כסקיילר. אבל הפרס הכי גדול הגיע בסוף הערב, כש"שובר שורות" זכתה בפרס הדרמה הטובה ביותר, גוברת על "הומלנד" שהסתפקה בשנה אחת בלבד של הפרס (בצדק, גם זה היה יותר מדי), על "מד מן" שעטרתה עדיין לא חזרה ליושנה למרות עונה שישית מופלאה (אם כי ארבעת הפרקים האחרונים שלה שודרו אחרי שנת האמי, כלומר בחודש יוני השנה) ועל "בית הקלפים" של נטפליקס, שלא הצליחה לעשות היסטוריה ולהכריע את ערוצי הטלוויזיה המסורתיים.
"הומלנד" בכל זאת גרפה שני פרסים משמעותיים: השחקנית בדרמה לקלייר דיינס, והתסריט להנרי ברומל המנוח על הפרק "שאלות ותשובות", היחיד שבאמת היה טוב בעונה השנייה (והוא היה ברובו נפלא). "בית הקלפים" הסתפקה בפרס לדיוויד פינצ'ר על בימוי הפיילוט (בנוסף לשני פרסים שקיבלה בטקס המקדים בשבוע שעבר). יחד עם סטיבן סודרברג שזכה על בימוי "חיי עם ליברצ'ה" (Behind the Candelabra) – סרט שאמור היה לצאת אל המסך הגדול אבל אף אחד לא רצה להפיץ אותו, עד שהגיע אל HBO כפלטפורמה לשידור – הזכיות שלהם אולי מחזקות את מגמת המעבר של כוחות גדולים מן הקולנוע אל הטלוויזיה. סודרברג, שהצהיר די מזמן שזהו סרטו האחרון, אמר במהלך האפטר-פארטי של HBO: "טלוויזיה זה המקום שבו הדברים קורים. ראית מה קרה הלילה. משהו כמו 'שובר שורות' לעולם לא יוכל לקרות במערכת האולפנים". "חיי עם ליברצ'ה" זכתה גם בפרס המיני סדרה/סרט הטובים ביותר, ובפרס השחקן למייקל דגלאס.
בקרב הקומדיות היו כמה הפתעות. כבר בתחילת הערב זכתה מריט וויבר המתוקה, היא זואי מ"האחות ג'קי" (וגם האקסית של שמידט ב"בחורה חדשה") בקטגוריית שחקנית המשנה בקומדיה. בחזית הגברית, לראשונה בתולדות "משפחה מודרנית" אף אחד משחקניה, שמדי שנה מאכלסים לפחות מחצית מהמועמדויות לקטגוריית שחקן המשנה בקומדיה, לא זכה בפרס. תחת זאת זכה טוני הייל, שהיה מועמד לפרס לראשונה אי פעם, וזכה על תפקידו ב-Veep. "סטרדיי נייט לייב" זכתה בפרס על הבימוי בתוכנית וראייטי, האמי ה-40 בתולדותיה. בכך היא עקפה את "פרייז'ר", שאחזה בשיא לפניה. שמחה קצת מטופשת כשמשווים בין שנות הפעילות של שתי התוכניות: 11 עונות ל"פרייז'ר", 38 ל-SNL.
כאן תמצאו את כל המועמדים המעניינים, ואלה הזוכים הלילה:
שחקנית המשנה בסדרה קומית:
מריט וויבט, האחות ג'קי
כתיבה בסדרה קומית:
טינה פי וטרייסי וויגפילד על הלאנץ' האחרון, רוק 30
שחקן המשנה בסדרה קומית:
טוני הייל, Veep
שחקנית ראשית בסדרה קומית:
ג'וליה לואי-דרייפוס, Veep
בימוי בסדרה קומית:
גייל מנקוסו, משפחה מודרנית
שחקן ראשי בסדרה קומית:
ג'ים פרסונס, המפץ הגדול
שחקנית ראשית במיני סדרה או סרט:
לורה ליני, מזל סרטן
כתיבה בסדרת דרמה:
הנרי ברומל על שאלות ותשובות, הומלנד
תוכנית הריאליטי:
The Voice
שחקן משנה בסדרת דרמה:
בובי קנאבלי, אימפריית הטיילת
שחקן ראשי בסדרת דרמה:
ג'ף דניאלס, חדר החדשות
שחקנית ראשית בדרמה:
קלייר דיינס, הומלנד
בימוי בסדרת דרמה:
דיוויד פינצ'ר, בית הקלפים
כתיבה לתוכנית וראייטי:
דו"ח קולבר
תוכנית הוראייטי:
דו"ח קולבר
בימוי לתוכנית וראייטי:
סאטרדיי נייט לייב
כתיבה למיני סדרה או סרט:
אבי מורגן, השעה
שחקן משנה במיני סדרה או סרט:
ג'יימס קרומוול, אימה אמריקאית
שחקנית משנה במיני סדרה או סרט:
אלן ברסטין, חיות פוליטיות
בימוי במיני סדרה או סרט:
סטיבן סודרברג, חיי עם ליברצ'ה
שחקן ראשי במיני סדרה או סרט:
מייקל דגלאס, חיי עם ליברצ'ה
הסדרה הקומית:
משפחה מודרנית
סדרת הדרמה:
שובר שורות
אופנת אמי 2013
היום הזה עמוס מדי, טקס האמי היה רב תהפוכות ("שובר שורות" זכתה בדרמה הטובה ביותר! "קולבר ריפור" שברה את רצף הזכיות של "הדיילי שואו"!). אבל עד שאוכל לפרסם כתבה מקיפה על הזכיות (עדכון: הנה היא), הנה מה שההמונים, ובעיקר ההמונות, לבשו לטקס הלילה. רחפו עם סמן העכבר על התמונה כדי לראות במי מדובר. חלק מהתמונות ניתנות להגדלה, אחרות לא.
המועמדויות לאמי 2013
הנה הוכרזו המועמדויות לפרס האמי 2013. אותם דברים שעיצבנו אותי בשנה שעברה קרו גם השנה, אבל הפעם אני יותר שווה נפש, כנראה כי כבר אין לי שביב של ציפיה מהחבורה הזו.
כמו תמיד, הרשת שגרפה הכי הרבה מועמדויות היא HBO, עם 108 אפשרויות לזכות. בחזית רשתות הברודקאסט, NBC ו-CBS בתיקו של 53 מועמדויות כל אחת – אפילו ביחד הן לא מגיעות למספר של HBO. "האישה הטובה", שעד לפני שנתיים הייתה מקבלת מועמדות לפרס הדרמה, נזנחה גם השנה. כל המועמדות בקטגוריה הזו הן סדרות כבלים או אינטרנט, מה ששוב מעלה את התהייה האם הרשתות הגדולות יכולות לשקם את מעמדן. בינתיים הן ממשיכות לשדר את טקסי האמי, אבל בקצב הזה החוזה הנוכחי (שאמור להימשך עוד כמה שנים טובות) יהיה האחרון. הסדרות שקיבלו הכי הרבה מועמדויות הן, באופן מעניין, כאלה מהסוג שעד לפני שנים ספורות לא היו מסתכלים עליו בכלל באמי: "אימה אמריקאית" עם 17 ו"משחקי הכס" עם 16, כולל לראשונה בקטגוריית שחקנית המשנה (אמיליה קלארק) ועל התסריט של "גשמי קאסטמיר".
רבות דובר בחודשים האחרונים על דריסת הרגל של נטפליקס במגרש הטלוויזיוני, והסברה הייתה ש"בית הקלפים" או "ארסטד דיבלופמנט" יזכו למועמדויות. "ארסטד" לא קיבלה מועמדות לפרס הקומדיה הטובה ביותר, אבל "בית הקלפים" מועמדת לפרס הדרמה הטובה ביותר, ובכך היא הסדרה הראשונה שמגיעה מפלטפורמת אינטרנט אל מקום מרכזי באמי. מלבד נוכחותה של "בית הקלפים", שתפסה את מקומה של "אימפריית הטיילת", קטגוריית הדרמה נראית בדיוק אותו הדבר כמו בשנה שעברה. לאור העונה הכל כך מאכזבת של "הטיילת", ההיעדרות הזו בהחלט מגיעה לה. אבל המצביעים לא הסתפקו רק בהתעלמות ממנה, אלא הפנו עורף גם לסטיב בושמי, שלראשונה אינו מועמד השנה על תפקידו. למעשה, מעניין להיווכח ש"אימפריית הטיילת" נדחקה כמעט בכל קטגוריה בפני "בית הקלפים".קווין ספייסי השתחל אל המקום שבו ניצב בושמי בשנה שעברה, במה שנראה כמו ניצחון של סטאר פאוור על לשונות המאזניים. כך גם בקטגוריית השחקנית: רובין רייט ניצבת היכן שעמדה קלי מקדונלד בשנה שעברה בקטגוריית שחקנית המשנה. למרות זאת יש לאימפריה 10 מועמדויות. שמונה מהן בקטגוריות הטכניות והשתיים הנותרות הן לפרס הבימוי ולשחקן המשנה בובי קנאבלי, שבהחלט הצליח להציל במעט דמות קלישאתית וגרועה, שבפועל הפילה את העונה כולה – ג'יפ רוזטי.
גם בקטגוריית הקומדיה הרשימה מהשנה שעברה נותרה על כנה מלבד שינוי אחד: את מקומה של "תרגיע" תפסה "לואי". למעשה, לואי סי קיי הפציץ עם שבע מועמדויות תמימות – כמה מהן על הסדרה שלו, ונוספות על ספיישל מופע הסטנד אפ והנחיית SNL העונה. "ארסטד", כאמור, נותרה בחוץ, וזה נכון לכל הקטגוריות מלבד אחת: ג'ייסון בייטמן מועמד לתפקיד השחקן הראשי בקומדיה (טוני הייל, אגב, מועמד על Veep). ראוי להזכיר שבסיבוב הקודם שלה, בטקסי האמי שבין 2004 ל-2006, "ארסטד" הייתה מועמדת על בסיס קבוע ואף זכתה מספר פעמים בפרסים חשובים, כך שהעובדה שהפעם היא נעדרת משמעותית למדי. לאור האכזבה העמוקה שלי מהעונה הרביעית, אני פשוט מברך על חסרונה. עוד נעדרות בפרס הקומדיה: "קומיוניטי" ו"מחלקת גנים ונוף", כמובן, אבל גם "המשרד" בעונתה האחרונה. ניחא היא, אבל בזאת אבד הסיכוי על כך שסטיב קארל יזכה באמי על תפקידו כמייקל סקוט: הוא אינו מועמד על ההתארחות שלו בפרק הסיום.
חוסרים בולטים נוספים: "סאות'לנד", שבוטלה לאחרונה, חפה ממועמדויות מלבד אחת לפרס פעלולים. "חניבעל" ו"התיקון" (Rectify) חביבות המבקרים לא קיבלו אף לא מועמדות אחת. "האמריקנים" של FX הסתפקה בשתי מועמדויות שוליות: מרגו מרטינדייל חביבת המצביעים בתפקיד משנה, ונעימת הפתיחה של הסדרה. בצדק גמור, פתיח מעולה. לעומת זאת "הומלנד", חרף ירידה מדוברת ברמה בעונה השנייה (לעומת העונה הראשונה שבעצמה הייתה אוברייטד בטירוף), קיבלה 11 מועמדויות. הגיוני. הנרי ברומל המנוח מועמד לאמי על התסריט שלו לפרק הטוב ביותר (שלא לומר הטוב היחיד) של "הומלנד" העונה, עם החקירה של קארי וברודי. מזל של-FX יש את "אימה אמריקאית", כי הסדרות האחרות שלה, חלקן מהוללות פי כמה וכמה, פשוט זוכות להתעלמות. "צדק פרטי", למרות עונה מדהימה, ו"ילדי האנרכיה" קיבלו 0 מועמדויות. בטח שוב יהיה שמח בבלוג ובטוויטר של קורט סאטר.
עוד התעלמות תמוהה: "מד מן" לא מועמדת בקטגוריית הכתיבה. אחרי עונה שישית באמת מופלאה, עם שיאים ממשיים של כתיבה (ע"ע האלגוריה של שברולט-וייטנאם), היא נשארת בחוץ. אליזבת' מוס, לעומת זאת, מועמדת הפעם פעמיים בקטגוריית המשחק. גם על "מד מן" וגם על המיני סדרה "קצה האגם". אולי זו סוף סוף תהיה השנה שבה תזכה? לצד מוס בקטגוריית השחקנית הראשית בדרמה צריך היה להיות שם שאינו נמצא שם. הרשימה הזו מורכבת משבעה שמות תמימים, ובכל זאת אף לא אחד מהם שייך לטטיאנה מלסאני. במו ידיה מלסאני הפכה את Orphan Black למשהו שממש כדאי לצפות בו. איך אפשר לצפות בהופעה הפנומנלית שלה ולא לתת לה מועמדות – נשגב מבינתי. אפילו רק בשביל ההישג הטכני של לגלם את כל הדמויות האלה.
אבל הנה, קטגוריית הנשים בדרמה הומה ובכל זאת נטולת טטיאנה. תחת זאת משתחלות אליה לראשונה ורה פרמיגה על תפקידה ב"בייטס מוטל", קרי וושינגטון על "סקנדל" וקוני בריטון שכצפוי מועמדת על "נאשוויל". זו המועמדות השלישית של בריטון לפרס האמי בשלוש שנים, אבל בשלוש סדרות שונות: "אורות ליל שישי", "אימה אמריקאית" ועכשיו זה.
עוד אחת שלא מופיעה ברשימת השחקניות הראשיות היא קייט מארה מ"בית הקלפים". מפח הנפש שלה ודאי כפול ומכופל, כי את הכרזת המועמדויות היום היא אמורה הייתה לעשות יחד עם ארון פול מ"שובר שורות", אבל המטוס שלה נתקע בשדה התעופה ולכן לא יכלה להגיע. מי שנכנס לנעליה הוא ניל פטריק האריס, שצפוי להנחות את הטקס עצמו ב-22 בספטמבר. דבר דומה קרה בשנה שעברה, עת ניק עופרמן היה אמור להנחות את המועמדויות ולא הצליח להגיע, ועל כן ג'ימי קימל מנחה הטקס בא להחליף אותו (ולבש פיג'מה לשם כך, מאחר ששם מדובר ב-5:30 בבוקר). בסוף ההכרזה היום קיבלו שני המנחים בשידור ישיר הודעה על כך שהם מועמדים לאמי – נפ"ה על הנחיית טקס פרסי הטוני וארון פול כמובן על "שובר שורות".