מה חשבתם על פרק פתיחת העונה השלישית של "פארגו"?
Tag Archives: פארגו
דם, ייאוש וכמיהה לבית
שנות השבעים בארה"ב היו אלימות עד ייאוש. זה היה העשור שהתחיל עם משפטו של צ'ארלס מנסון והסתיים עם משפטו של טד באנדי, שבו רוצחים סדרתיים הפכו לסלבריטיז, כתות רצחניות הלכו ופשו, אנשים פחדו להסתובב ברחובות. כל מעשי הזוועה האלה שודרו בטלוויזיה בזמן אמת, הקנו לאומה האמריקאית מושג ברור ומוחשי על הפשע המאיים שאורב כדי לפגוע בכל אחד מהם.
העונה השנייה של "פארגו" מתרחשת בשנה האחרונה של העשור ההוא ומייצגת אותו נאמנה. לא רק באלימות המואדרת, רבת ההוד ועותקת הנשימה, נספחת לאסתטיקה הגדולה של "פארגו" כולה, אלא גם בהיבטים הטכניים יותר. המסכים המפוצלים, החלליות שקורצות לשוברי הקופות הגדולים של הסבנטיז, ובעיקר-בעיקר המוזיקה. מרגריט פיליפס, האחראית על הפסקול, נברה עמוק עמוק בתקליטים מהתקופה כדי להוציא פנינים של ממש, שירים רבים שאינם בהכרח מוכרים, אבל הסאונד, המקצבים, האגביות שבהם, מבססים מאין כמוהם את תחושת הזמן.
זהו זמן של אנשים רציניים, כבדי ראש, הלומי קרב אחרי מלחמת וייטנאם. טיפוסים חזקים ושקטים. "אחרי מלחמת העולם השנייה, היו לנו שש שנים בלי רצח כאן", אומר שריף האנק לרסון (טד דנסון) לחתנו לו סולברסון, שוטר במשטרת המדינה (פטריק ווילסון). "בימינו… לפעמים אני תוהה אם לא הבאתם את המלחמה הזו הביתה יחד איתכם". שני פרקים אחרי כן גם לסולברסון עצמו היתה תהייה לנוכח האלימות הרבה: "לפעמים… מאוחר בלילה… אני תוהה אם אולי כל התחלואים של העולם הזה, אם הם לא בתוך אשתי איכשהו". אשתו עצמה, בטסי (כריסטין מיליוטי), מתארת בפרק האחרון לעונה לנורין את החיים עם המחלה שלה: "מכירה את זה שאת לוקחת אפרסק מהקערה וצד אחד שלו בשל וצהוב והצד השני שחור ועבש?".
כזה הוא הלך הרוח בעונה השנייה, המהורהרת והנוגה של "פארגו". הדמויות בה נאבקות בחולי, דוחפות סלעים במעלה הרים, מחכות לדאץ', המנהיג שיושיע אותם ויפיח בהם מעט תקווה. מדובר באווירה כל כך שונה מהפארסה האבסורדית ש"פארגו" שרתה בה לפני כן. את השוטרים חדלי האישים מחליפים אנשי חוק נבונים וערכיים כמו לרסון וסולברסון האב. במקום האזרחים התמימים שמסתבכים עם החוק ומתנהגים בטמטום מוחלט עד שלפתע הופכים בבת אחת לגאוני פשע, הגיעו בני זוג חמודים, תמימים, מעט אקסצנטריים אבל לא מגוחכים (ג'סי פלמונס וקירסטן דנסט). את מקומו של המתנקש הגרוטסקי חובב האנרכיה תופסים גבר גרובי חובב ספרות בשליחות המאפיה (בוקים וודביין), ואינדיאני מושפל בשירותה של משפחת פשע מקומית קשוחה, ואז בשירות עצמו (זאן מקלרנון). ההופעות המאופקות של ווילסון ודנסון היו צוקים להישען עליהם, פלמונס ודנסט הצליחו להעביר את המלכוד האדיר שדמויותיהם מצויות בו באופן שהקשה לא להזדהות איתם, וודביין היה מפחיד וחמוד בה בעת, מקלרנון הילך אימים. כולם הפגינו אנושיות.
"קאמי אומר שהידיעה שנמות הופכת את החיים לאבסורדיים", אומרת נורין לבטסי בפרק סיום העונה. אבסורד הוא המילה הנכונה ל"פארגו" בעיקר בעונתה הראשונה, אבל לא מעט גם הפעם, ודי אם נזכיר את המַכינה – החללית שבפרק הראשון גבתה את חייו של גרהארט אחד, ובפרק התשיעי את חייו של גרהארט אחר. נורין קראה את "המיתוס של סיזיפוס; מסה על האבסורד" של אלבר קאמי כבר כשעבדה מול אד בבית המטבחיים בפרק הראשון לעונה, כאילו סימלה את ההולך לבוא, שהתבסס על מה שגם ככה הכרנו מ"פארגו". אבל לא, זה ממש לא העניין בעונה הזו. בטסי עונה לה: "אני לא יודעת מי זה, אבל אני משערת שאין לו ילדה בת 6". בערך באותו זמן אמר בעלה משהו באותה רוח לפגי בלומקוויסט, על חיי משפחה: "זו הסלע שכולנו דוחפים, גברים. אנחנו מכנים אותו עול, אבל בעצם זו הזכות שלנו".
מתחת לפני השטח רוחש רובד לירי יפהפה. רגעים שקטים ונטולי ציניות שהאלימות מנסה לקצור, אבל בכל זאת נותרים זקופים, מקנים תחושה מתמדת שישנו מחיר לכל האכזריות הזו, ובעיקר משקל נגד. רגעים מרגשים באמת שנעדרו לחלוטין עד כה, אנשים שאיכפת לנו מגורלם גם אם הם בצד הלא נכון, או גם אם ניסו לשווא להסגיר את חברתם לרוצח כדי להציל את חייהם שלהם. יש איזון בעונה הזו בין השחור והעבש לבין הבשל והצהוב. משפחות מתפצלות שאיבדו את דרכן אחרי דורות של יריבוּת אחים רצחנית, וכנגדן משפחות שבניה ובנותיה רק שומרים אחד על השני ומנסים לחזור זה אל זה, מגובים בחברים ובקהילה מסוככת. כל אותם דברים שמפקד המשטרה ביל אוזוולט (בוב אודנקירק) יתגעגע אליהם 27 שנים אחרי כן. כל הדברים שבטסי רואה בחלומה.
למרות כל הרוע והקטל, ולמרות החשש שליבתה הסדרה בנוגע לחייהם של בטסי והאנק, בסופו של דבר הם עודם בחיים. הטובים עדיין איתנו, המשפחה מנצחת, הבית גובר, וימשיך לגבור גם עשורים אחרי כן. סיומת שלמה ויפה לעונה שתיזכר כיצירת מופת מסעירה.
—
זה מה שכתבתי על פרק פתיחת העונה.
פארגו 2.04: חיל ורעדה
ספוילר "פארגו" עונה 2 פרק 4
בזמן שהדמויות של "פארגו" מתכננות תכניות, העב"ם המסתורי שמרחף ומשגיח עליהן פשוט רועד מרוב צחוק. ואולי זו גם הסיבה שהמסגרת העלילתית מעדיפה להתנער בקלילות מאחריות על אמינות המתרחש. כך יוצא ש"מבוסס על סיפור אמיתי" מבוסס על ניפוץ ההנחות המוקדמות שלנו בנוגע אל טיבם של מניעים, מוסר ורציונל. במציאות שנערכה מבעוד מועד לכדי בידיון, המערכה האמיתית מתנהלת בין גרסאות קדחתניות עם חוקים משלהן על המשמעויות והלקחים של האירועים האלימים העתידים לבוא. אם בעונה הקודמת הייתה לעיתים תחושה לא נעימה של פאתוס דטרמיניסטי ופומפוזיות מתמשכת בתיאור עלילות בלי לב ונשמה, הפעם – כך נדמה לפחות כרגע – הנפח הנראטיבי המפוצל עושה חסד עם האינטיליגנציה הרגשית והמצפן האינסטינקטיבי של האחים כהן. במילים אחרות, השואוראנר נואה האוולי השתלט מחדש על העניינים ומציע כרגע טלוויזיה קולחת ומסוגננת. וטוב לדעת כי בפוטנציה יש בידיו ברירות רבות לאן לקחת ולאיזה כיוון למשוך את התסריט. המלאכה עוד מרובה אך סו פאר סו גוד.
Okay then
פילוסופיית החיים הפסימית של השריף האנק לארסון (טד דנסון) נוחתת על אזניו של בנו החורג, השוטר לו סולוורסן (פטריק ווילסון), בכל אימת שהם חולקים מחשבות על היעדר ההגינות באמריקה של פוסט מלחמת ויאטנם. לארסון, ותיק מלחמת העולם השנייה, רואה בערכים הנתונים כמוגבלים ומושפעים מהבנאליות של הרוע. הוא כבר הפסיק להתרגש מהזוועות בהן נתקל בזירות רצח. סולוורסן, כפי שראינו בפרק הקודם, מעדיף להתמודד ולעמוד איתן בפני קנה של שאטגאן. במשמרת שלו, החוק והצדק הם סמלים שאסור כי יתבלו או יאבדו מכוחם. אצלו הכאוס נראה כפאזה חולפת ותמיד אפשר לתקן את הקיים ולהשיב את השפיות על כנה. חושיו החדים מובילים אותו בפרק הנוכחי לשלב חדש בפיתרון חידת היעלמותו של הבן הצעיר למשפחת הפשע גרהארדט, אותו אירוע מחולל שהצית את הפיוז של הרבה טיפוסים חמומי מוח. כשהוא מגיע אל ביתם של הזוג פגי ואד (קירסטן דאנסט וג'סי פלמונס) ורומז להם כי חיבר אחד ואחד והגיע למסקנה שהם מעורבים עד הצוואר, יצר ההישרדות של פגי ממשיך להיות לה לרועץ, מה שמאלץ אותה להתכחש ספק במודע. המחיר הבלתי נמנע אותו ישלם הצמד בגלל הנאיביות והיהירות שלו עשוי בסופו של דבר לשמש כהבדל הברור בין הפנטזיה הרצויה להתפכחות המצויה.
פגי ואד, מה נגיד ומה נאמר. בעגה המקומית שלנו, חל עליהם המונח "שיהיו בריאים", היות ופרקטיקה שלומיאלית מהווה עבורם תירוץ יעיל להשתמטות מדרך הישר. פגי חולמנית ומוזרה, אופיה נותר מעומעם. הו, האירוניה! העצמת נשיותה ומיצוי יכולותיה כאינדיבידואל אלו גם הגורמים שמהווים את הסיכון לכל הרעיון העומד מאחורי הציפיות שלה להמשך. פגי לא שמה לב שהיא נשאבה לתוך חור שחור, לכודה בלימבו של שגיאות, גם אד נקלע פנימה, ואם הם לא יתעשתו בנקודה מסוימת, לא ברור לי מי או מה יחלץ אותם. החייזרים?
מייק מיליגן והקיצ'ן בראדרז (באמת שם מוצלח עבור להקת פרוג רוק) נהנים להם מחופש פעולה מוסרי מוחלט, ועל פניו אינם בוחלים בשום קלישאה של נבלים כל יכולים עם עיצוב קריקטוריסטי. מיותר לציין שבני הלוויה של מייק הם לא יותר מקרטונים עם דופק אבל הוא עצמו מקבל דיאלוגים מצוינים שהופכים את דמותו למוצלחת במיוחד. בפרק השני, מייק התרפק בשיחתו עם האנק על הרגעים היקרים בהם גברים יכולים לנהל דינמיקה רטורית שלווה ונינוחה, להתנער מקונפליקטים. בעולמו של מייק, דם נשפך כיין ועימות מתפקד כמוצא שגרתי. מה יעלה בגורלו, את זה הייתי רוצה לראות.
פלויד גרהארדט מקבלת בפרק הנוכחי את השורה ששברה את הכלים – "אנחנו יוצאים למלחמה!" כי נמאס לה מסינדיקט הפשע המאורגן של קנזס סיטי. הם ישבו להם בשולחן המו"מ, ניסו להגיע להבנות והכל התפוצץ. חילוקי דעות בקרב גנגסטרים לא יובילו לתוצאות מרנינות. התחזית: שלג של עופרת. היה יופי של פסקול אופראי בסצינות של משפחת גרהארדט. זוהי טרגדיה קלאסית הנרקמת לנגד עינינו.
פארגו 2.01: מחכים לדאץ'
ספוילר "פארגו" עונה 2 פרק 1, פתיחת העונה השנייה
זה קורה כל כמה שנים. מפעם לפעם מגיעה איזו תופעה תרבותית שהופכת לקונצנזוס מטורף, הקהל מפגין אהבה, הקולגות מרעיפים פרסים והמבקרים מריירים שבחים. "פארגו" היתה הסנסציה התורנית כאשר הגיעה ב-2014. ספין אוף לקלאסיקה של האחים כהן באותו שם, המתרחש שנים אחרי אירועי הסרט.
שנאתי את העונה הראשונה. סבלתי לנוכח הניסיון החלול של הסדרה לשוות לעצמה עומק ומיסתורין באמצעות שמות פרקים שכולם פרדוקסים נודעים, רגעי פילוסופיה נבובים, ציטוטים תנ"כיים ופואנטות נמרחות. לא יכולתי לשאת את חוסר היכולת וחדלון האישים הבלתי אמינים של שורת אוכפי החוק, את ההסתמכות המופרזת על צירופי מקרים או תכנונים עולבי אינטליגנציה שניצבים על כרעי תרנגולת. תיעבתי את הדמויות הקרטוניות, החד-ממדיות והבלתי-סבירות – בילי בוב תורנטון כרוצח שטני בלתי מנוצח שהכל מצליח לו, מרטין פרימן כחנון שבאמצע העונה הופך פתאום ללא הסבר לגאון קרימינלי. באופן כללי הסדרה הותירה תחושה של כתם על יצירת המופת המקורית שהיתה ההפך מכל אלה, ושאפילו בלי השוואות העיבוד המחודש מטומטם וגס.
כך שפרק פתיחת העונה החדשה היה הפתעה נחמדה במיוחד. כבר על הנייר הוא נראה מבטיח. הסיפור המקורי נחתם, איך ממשיכים מכאן? ובכן, אחורה. העונה השנייה חוזרת אל אירוע שאוזכר בדרך אגב בעונה הראשונה: לו סולברסון, אביה של מולי, סיפר על מקרה מחריד במיוחד שנתקל בו במסגרת עבודתו כשוטר מדינה ב-1979 – כמבוגר גילם אותו קית' קראדין, בצעירותו נכנס לנעליו פטריק ווילסון, ובנוסף לו הקאסט מרהיב בעונה הזו אפילו יותר מאשר בקודמת: קירסטן דאנסט, טד דנסון, ג'סי פלמונס ("שובר שורות", "אורות ליל שישי"), ג'ין סמארט ("24"), בראד גארט ("כולם אוהבים את ריימונד"), אדם ארקין ("שיקגו הופ"), ניק עופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), ג'פרי דונובן ("סוכן מחוק"), קירן קאלקין ("איגבי") וכריסטין מילוטי, שפחות או יותר משחזרת כאן את תפקידה מ"איך פגשתי את אמא".
נכון לפרק הראשון החגיגה הזו מצדיקה את עצמה. בניגוד לפתיחת הסדרה שבה נרשמה הישענות יתרה על סרט המקור, הפעם הסיפור תופס חיים משלו ונוסק כבר מההתחלה. בקדחתנות וביזאריות, סצנה רודפת סצנה באופן שנראה כמעט שרירותי. אלא שהסצנות האלה גם עובדות היטב ומסקרנות בפני עצמן, וגם מצליחות לבסוף לצייר תמונה של המולה שמחה. זה מגיע כמובן לשיא עם ההתרחשויות בדיינר – בזה אחר זה ניתכות יריות, דקירות, מחבתות; דם נמזג בחלב (אימג' נהדר) ואז עב"מ ודריסה. רצף של רגעים סוריאליסטיים.
כמעט בשום שלב אין תחושה של משהו שלא ראינו לפני כן; הגיוני, כי נואה האוולי יוצר הסדרה נשען באופן כללי על יצירותיהם של האחים כהן. אולם בכל זאת, החללית ההיא בסופו של מרחץ דמים בדיינר – תמיד סט אידיאלי לירי המוני – הפיחה את רוח האבסורד הכהני בעוצמה, והפעם לא כחיקוי חיוור. כל זה כמובן אחרי הכיתוב שפותח כל פרק – "האירועים המתוארים כאן התרחשו באמת".
הסיקוונס הזה הוא השיא שמעיד גם על היתר; מה שהוביל אליו ומה שנבע ממנו. נדמה שהכל מתערבל בכל – הרציחות, הדריסה, החקירה, שבץ של ראש משפחת פשע, הקרב על הירושה במקביל לארגון פשע מהדרום שמנסה לתפוס חזקה בעיירה. האזרחים הקטנים נקלעים הפעם באופן הרבה יותר אורגני לקו האש ולמשחקים שגדולים עליהם בכמה רמות. מעבר לכך, לעומת השכפולים המביכים בפעם הקודמת, בפרק הפתיחה הדמויות מסתמנות כמעניינות יותר ומעוררות הזדהות, לפחות בחלקן, גם אם כמה מהן נראות כמו קלישאות שנוצרו כדי לשמש כלי עלילתי. החדשות הטובות במיוחד על פי הפרק הראשון, הוא שנדמה כי המשטרה בלאוורן, דקוטה הצפונית, הרבה יותר יעילה בשנות השבעים מאשר במילניום החדש.
חרף האופטימיות המרעננת אני מוכרח להזכיר לעצמי שגם הפרק המקביל בעונה הקודמת היה בסדר יחסית, ובוודאי שלא הסגיר את התהומות שהסדרה מסוגלת להגיע אליהן. כך שהציפיות נותרות מתונות בשלב המוקדם הזה של העונה השנייה, אבל למרות הכל יש ציפיה. "הדבר הזה רק ילך ויגדל", הבטיחה דמותו של ניק עופרמן. יהיה בסדר גם אם יישאר ממש כך.
עדכוני הסחת הדעת
זמן רב שלא היו לנו עדכונים, אז הנה ריכוז של הרבה דברים מעניינים מאז… בערך מאז שהתחיל המונדיאל, אני תוהה אם זה קשור. מאז הצטברו עוד ועוד חדשות וקטעי וידאו עד שכל יום הפך את המטלה הזו ליותר מונומנטלית, אבל עם כל הרעש בחוץ, מוכרחים הסחת דעת. אז הנה החדשות והביטולים, הפרויקטים המתהווים, הליהוקים והקאמבקים, הפארודיות והמחוות, כולל רשות השידור נסגרת, המפץ הגדול במו"מ קשה, המוני ליהוקים ל"דרדוויל", שנות הקסם מתאחדים, מיני סדרה חדשה לדיוויד סיימון, פרוזן הוא השחור החדש, המון ענייני משחקי הכס ועוד חדשות וקטעי וידאו (שכולם פורסמו בחודשיים האחרונים בפייסבוק וטוויטר של הבלוג) .
גראמפי קאט צפויה לככב בסרט חג מולד של רשת לייפטיים. באמת.
חידושים וביטולים: "פני דרדפול" חודשה לעונה שנייה שתכלול עשרה פרקים, לעומת שמונת הפרקים של הראשונה | קומדי סנטרל מחדשת את "בתוך איימי שומר" המעולה לעונה שלישית ואת "Review" לעונה שנייה, ומזמינה עוד דברים | "אורפן בלאק" חודשה לעונה שלישית | "לואי" ו"פארגו" חודשו לעונות נוספות על ידי FX. העונה השנייה של "פארגו" תתרחש ב-1979 (מה שעדיין לא יגרום לי לחזור) | "זאב צעיר" חודשה על ידי MTV לעונה חמישית | NBC מחדשת את Undateable של ביל לורנס לעונה שנייה | AMC מחדשת את "המרגלים של וושינגטון" לעונה שנייה. אני מבסוט, נהניתי מאוד ממרתון העונה הראשונה שעשיתי לאחרונה.
ליהוקים: אנה וקריסטוף מ"לשבור את הקרח" מגיעים אל "עד עצם היום הזה", (וככה הם נראים), ומלבדם יגיעו גם אלזה ודמות נוספת מהסרט שאולי יהיה ספוילר להזכירה. על אחריותכם, הנה תמונות שלהם | מרילין מנסון מצטרף לעונה השביעית והאחרונה של "ילדי האנרכיה", אנבת' גיש תהיה השריף החדשה, קורטני לאב מצטרפת אף היא, והמוזר מכל – גם ליאה מישל | | קולין פארל וטיילור קיטש ככוכבי "בלש אמיתי" 2? ירידה משמעותית מהשמועות על בראד פיט | זה היה צפוי לנוכח העובדה שהוא נראה בערך שלוש פעמים בלבד לאורך העונה: ברוקס ווילן לא יחזור ל-SNL, כך הוא דיווח בטוויטר שלו, וכנ"ל גם נואל וולס וג'ון מילהייזר – גם כן לא מפתיע (אם כי חיבבתי את מילהייזר והוא יכול היה להתפתח). מהחדשים נשארו רק קייל מוני ובק בנט המעולים | ספוילר ליהוק בתגובות לעונה השלישית של "כתום זה השחור החדש" | תודה לתומר סויקר, שכותב: הכל נשאר במשפחה – רובי אמל ("אנשי המחר" שבוטלה בתום עונה אחת), בן-דודו של סטיבן אמל, ישתתף ב"פלאש" בתפקיד רוני ריימונד (חצי מזהותו הסודית של גיבור העל פיירסטורם) | תודה לתומר סויקר, שכותב: פדרו פסקל יגלם את התפקיד הראשי בסדרה חדשה של נטפליקס, Narcos. מבוסס על סיפור אמיתי, סוכן DEA (פסקל) נשלח לחסל את ברון הסמים הקולומביאני פבלו אסקובר | | בחדשות המה, אליסון וויליאמס מ"בנות" תגלם את "פיטר פן" בספיישל החי של NBC בדצמבר. אביה של אליסון, שדר החדשות והראפר בראיין וויליאמס, דיווח בחדשות על הליהוק שלה וזה היה חמוד.
ליהוקי דרדוויל: אואן סלייטר מ"אימפריית הטיילת" הוא דרדוויל החדש, כנראה ללא מבטא אירי וחבל. תומר סויקר מוסיף: דברה אן וול הסתדרה לקראת סיומה של "דם אמיתי" – מצטרפת ל"דרדוויל" בתפקיד קרן פייג', המזכירה של מאט מרדוק ופוגי נלסון, ומושא אהבה של מרדוק. בנוסף אלדן הנסון מצטרף ל"דרדוויל" בתפקיד פוגי נלסון, שותפו וחברו הטוב ביותר של מאט מרדוק. עוד לפני כן דווח שרוזריו דוסון מצטרפת ל"דרדוויל", לא נאמר באיזה תפקיד, וכן וינסנט ד'אונופריו יגלם את ווילסון פיסק AKA הקינגפין.
מסתבר שבהמשך השנה צפוי לצאת מארז דוד של "שנות הקסם", ולשם המאורע התאגד כל הקאסט מפעם לצלם תוספות ועניינים. ובמקביל לצילומים הרגילים חלקם דאגו לצלם את עצמם עם החבר'ה, וכיף שכך.
זה די מוזר, הפסל הזה של רון סוונסון הוא בכלל של אדווין פורסט, שחקן תיאטרון שייקספירי מראשית המאה ה-19 שדמותו ניצבת במוזיאון בפילדלפיה. הוא דומה יותר לניק עופרמן מאשר לפורסט.
"משחקי הכס" היא כעת הסדרה הנצפית ביותר בתולדות HBO, משאירה מאחוריה את "הסופרנוס".
טרייסי מורגן מחלים כעת מהפציעה הקשה שלו בתאונת דרכים לפני כחודשיים, ורשת FX הקפידה להבהיר במהרה שהסדרה החדשה שהזמינה ממנו תמתין לו עד שיחלים. Classy move.
זוכרים את הסרט החדש של טינה פיי ואיימי פוהלר? אז גם מאיה רודולף מצטרפת אליו.
NBC מפתחת מיני סדרה עלילתית על הביטלס שתמנה שמונה פרקים, עם האנשים שמאחורי "שושלת טיודור" ועם הרשאות למוזיקה המקורית של הביטלס. נקווה שלא יהרסו את זה.
הורים, הסיוט עוד לא נגמר – BBC מחזירה את "הטלטאביז" בפרקים חדשים. הם לא לבד: מלבדם חוזרות גם הפאוורפאף גירלז ושב גם דיינג'ר מאוס.
הלייט נייט החדש של צ'לסי הנדלר "ישודר" בנטפליקס.
צרות אצל "המפץ הגדול": הפקת העונה החדשה נאלצת להידחות כי הקאסט דורש העלאה גדולה בשכר.
סבב וידאו: במהלך המונדיאל יצא טריומף הכלב המעליב להעליב את אוהדי הכדורגל של אמריקה והעולם – חלק ראשון, חלק שני (והמצחיק ביותר) וחלק שלישי, אחרון וקליימקטי | קרוסבי, סטילס נאש ו"יאנג" מבצעים את "Fancy" של איגי עזליה אצל ג'ימי פאלון | למקרה שאתם לא צופים בקולבר משום מה, דעו שהוא הפאלקון החדש בעלילוני מארוול | ג'ון סטיוארט וסטיבן קולבר הכי חמודים כשהם ביחד | צ'יפ וויטלי וג'נג'יס ראונדסטון, כלומר קונאן ודייב פרנקו, מצטרפים לטינדר ותרים אחרי בחורות. זה נע בין ממש קריפי לממש חמוד | ילדים הם המגיבים הטובים ביותר בעולם – הפעם הם עושים זאת על הגרסה הישנה של "צבי הנינג'ה", וגם על "מעשיות ברווזיות" | פספוסי שילד | תודה לאלון זרביב: כריס פראט המלך מספר אצל סת' מאיירס על הפעם ההיא שהופיע עירום ממש מול איימי פוהלר וראשידה ג'ונס, ועל מה ש-NBC אמרו לו בעקבות המקרה | טריילר ראשון וכיף כיף כיף לסרט השני של "בובספוג" | | BBC אמריקה בעניין של עוד סדרת מד"ב, הפעם בכיכובו של ג'ון סים, והיא מגיעה באוגוסט. נראה נדוש, האמת.
נראה שההחלטה לא להמשיך לצפות ב"קוד שרוף" הייתה ממש חכמה.
פוסטר חדש לעונה השנייה של "ברוקלין תשע תשע".
רשת HBO הזמינה מדיוויד סיימון מיני סדרה בת ששה פרקים העוקבת אחר סיפורו האמיתי של ראש העיר הצעיר ביותר בארה"ב, שנקלע לבעיות בין גזעיות כאשר הוא נאלץ לבנות דיור בר השגה לשחורים בשכונות לבנות. אוסקר אייזק ("בתוך לואין דיוויס") וקתרין קינר מככבים, פול האגיס יביים.
איילת מנחמי מסכמת את קומיק-קון 2014 עם שלל לינקים וקטעי וידאו.
תודה לחנה קמינסקי: קווין ריילי, הבוס של FOX, הולך הביתה.
פוסטר חדש לכבוד 25 שנה לסימפסונס.
למקרה שהתחפרתם באיזו מנהרה ופספסתם את זה, לי להב הנפיקה וידאו חדש ומושלם המשלב בין "לשבור את הקרח" ל"כתום זה השחור החדש".
חמוד ביותר: משחקי הכס, גרסת העבודה.
משחקי הכס: המלכה האם החליטה לבקר על הסט של "משחקי הכס" בבלפאסט, כלומר מעלה מלך, וככה זה נראה. וזה לא נגמר שם – מסתבר שגם משמר המלכה אוהב את "משחקי הכס", כי הוא אנשיו הפתיעו את המבקרים במקום עם גרסתם לנעימת הפתיח| הנסיכה מירסלה הקודמת, איימי ריצ'רדסון, הגיבה בוויין לפיטורין שלה כמו, ובכן, מלכה | קבלו את האפקטים המיוחדים בעונה החולפת של "משחקי הכס" | פספוסי הכס.
פארגו 1.10: מסעף מורטון
ספוילר "פארגו" פרק 10, הפרק האחרון, בקצרה
פארגו 1.09: שועל, ארנבת וכרוב
פארגו 1.08: הערימה
פארגו 1.07: מי מגלח את הספר?
ספוילר "פארגו" פרק 7
פארגו 1.06: חמורו של בורידן
ספוילר "פארגו" פרק 6