"דדווד" 1.08
"מי אני? התינוקת הקטנה שלך? האחות הקטנה שלך? את?"
(פלורה לועגת לג'ואני)
יוהרה היא זו שהובילה למותם של פלורה ומיילס. היוהרה שלה, אם לדייק. היא הייתה יכולה פשוט לוותר ולעזוב כאשר הבינה שסיי טאליבר עלה עליה, אבל היא בכל זאת בחרה להמשיך בניסיון השוד. היא לא הפסיקה אפילו כשג'ואני נכנסה לחדרה וראתה אותה מחטטת לה בתכשיטים. היה לה פוטנציאל, לפלורה. היא ידעה לקרוא היטב אנשים, ולו רק ידעה מתי לפרוש ומתי להמשיך סביר להניח שהייתה אמנית עוקץ מחוננת.
אבל היא כבר לא תזכה לכך. סיי מענה אותה ואת מיילס לנגד עיניה של ג'ואני, שמתקשה לשאת את המראות. כדי למנוע עינויים נוספים, ג'ואני מקבלת מסיי את האקדח ויורה בפלורה, כלומר במי שהיא מייצגת עבורה. התינוקת הקטנה שלה. אחותה הקטנה. היא עצמה. זהו סבל שהיא לא יכולה לשאת והיא מיד מפנה את האקדח אליה עצמה, בדיוק אותה קריאה לעזרה שעשתה הזונה מהעבר השני של הכביש. מפלטן של הנשים הכלואות, לא משנה אם בלבוש יומיומי או בהידור של ליידי נחשבת. אותה גברת בשינוי אדרת.
טריקסי ניסתה להתאבד באמצעות מנת יתר של אופיום. הניסיון של דוק קוקרן להושיע אותה, להרחיק אותה מהמחנה באמצעות התלוות לאלמה גארט והילדה במסע לניו יורק, נכשל כאשר האחרונה החליטה להישאר במחנה עם הילדה. טריקסי הייתה אחראית לרגעים היפים ביותר בפרק, לטעמי. ראשית במראה המפחיד שלה שרועה ללא ניע על רצפת חדרו של הדוק, ולאחר מכן לופתת בידה את אגודלו כמו תינוקת. שנית, כאשר הילדה באה לבקרה יחד עם העלמה גארט וגילתה לה סוף סוף את שמה – סופיה.
הרגע השלישי והחזק מכולם היה כאשר חזרה אל הג'ם. היא עלתה אל חדרו של אל ונכנסה פנימה, הניחה את הזהב שהביאה לה אלמה מחלקתה על השידה, בדומה לאקדח שהניחה בדיוק באותו מקום בסוף הפרק הראשון, כאשר פניה עוד היו נפוחים ממכותיו של אל. אבל אם ניתן היה לחשוב שההקבלה בין המקרים משקפת את אותה מידת כניעה, שלא לדבר על התבוסה בעצם חזרתה של טריקסי אליו, הרי שהפעם זה לא היה כך. אל נחרד לראות את סימני הדקירות על זרועה, והיא בתגובה נותנת לו סטירה בלי לחשוב פעמיים. הוא מפנה לה את המקום במיטתו בזמן שהיא מתפשטת. כל הסצינה הזו ללא מילים, כבר מהרגע הראשון כאשר אלמה והדוק בנפרד מביטים בטריקסי נכנסת אל הג'ם, ועד שהיא נכנסת למיטה.
יש לאל משהו כלפיה, זה ברור. "מה היא עושה?", הוא תהה לעצמו מוקדם יותר. "היא מעבירה לי פואנטה? לא לתפוס בכוס?". עצם קבלת הסטירה הזו ממנה בשתיקה גמורה, כמו גם הסטת השמיכה כדי שתיכנס למיטה, הייתה הכניעה שלו. וזה דומה לדברים שהתרחשו אצל סיי וג'ואני באותו זמן, הגבר המאיים שדוחף את האישה אל קצה גבול יכולתה הנפשית. סיי מתנצל מפורשות בפני ג'ואני ומציע לה לפתוח עסק תחת שמה שבו היא תהיה המלכה, בלי שום חשש ממנו. אבל זה לא מספיק. אם טריקסי חוזרת לאל, אצל ג'ואני זה שונה. "הרוג אותי, סיי, או תן לי ללכת. אם לא תהרוג אותי או תתן לי ללכת, אני אהרוג אותך".