ספוילר "קומיוניטי" 3.15
לפעמים לא ברור מדוע "קומיוניטי" נמשכת לכל כך הרבה פרקי ספיישל שחלקם הגדול מייגע, כאשר היא מוכיחה פעם אחר פעם שכוחה הגדול הוא דווקא בתיאור האינטראקציה הקבוצתית הוא בין פרטיה. איך אפשר לעמוד בפני סצינה שבה נשמעת נקישה על דלת דירתם של עאבד, טרוי ואנני, עאבד פותח את הדלת, רואה את הדיקן בפיג'מה ואז פונה אל חבריו שבחדר כדי לומר, "אני צריך עזרה בלהגיב למשהו"? זו אחת הבדיחות שהכי הצחיקו אותי העונה.
הכמויות היו מאוזנות היטב בפרק הזה. בריטה והכישוף הנרקומני-ערפדי שהייתה נתונה בו הודות לג'ו-ביוב, ידידנו מ"מחלקת גנים ונוף", הצליחו להניב סיפור משעשע ואגב כך גם לומר כמה דברים על ההשפעה של בן אדם על חברו. זוהי תמה שאינה זרה לסדרה בכלל ולעונה בפרט, ע"ע ההשפעה של ג'ף על קים, הבחור שלא ידע על קיומו, לפני פרקיים, אבל הפעם זו הייתה בחינה נוספת ומוצלחת במיוחד של יחסי החברים – בריטה וג'ף, שירלי וג'ף, אנני וג'ף (אלפי צופות ודאי הודו לה כשתימרנה את ג'ף להחליף חולצה), טרוי ובריטה, פירס והחבורה והדיקן והחבורה. בנוסף, מוסר ההשכל לבסוף היה יפה ונוגע ללב. עצם העובדה שבלייד הפגום, טכנית, מצליח להוציא מבריטה את הרע ביותר שבה, הביאה את ג'ף לתובנה שאל לאף אדם לאפשר לאחר לנווט אותו כך.
משאלתי מהעבר שנראה יותר מהדיקן בשעות הפנאי ומחוץ לקמפוס התגשמה בפרק הזה בערמומיות, אחרי שנאלץ על ידי סגנו לשכנע את טרוי להיכנע לייעודו כמתקן מזגנים. נראה שהניסיון הזה עתיד להמשיך בפרקים הבאים, ומעולה שכך, זמן המסך הרב שלו שידרג את הפרק. זה נראה כאילו ניצלו את זוהר האוסקר שלו, שבשלב הצילומים היה רק עניין של מועמדות – מהרגע שראינו אותו בבגדי נהג קטר, התלבושת הראשונה שלו מאז יצירת המופת "פרדיגמות של זיכרון אנושי", ועד להשתתפותו בסיום הפרק, יושב על הספה בלי סיבה ממשית עם ג'ף וטרוי.
כמו כן, המחשוף של אנני.