לכבוד יום העצמאות האמריקני סקר אמש רועי ברק בגלובס את נושא הפורמטים הישראלים שנמכרים לחו"ל, שבמסגרתה "בכירים בתעשיית הטלוויזיה המקומית – מפיץ הפורמטים הישראלי אבי ארמוזה, היוצר והמפיק רם לנדס וסמנכ"ל התוכן ב-yes יונה ויזנטל – מנסים לענות על שאלה זו עם דגש על האופציות הנפתחות כיום בארה"ב". כצפוי, "לנדס, ויזנטל וארמוזה מסכימים כולם כי השינוי ביחס של התעשייה האמריקנית לתעשייה הישראלית קרה לאחר המכירה של 'בטיפול'. מאז, הם מספרים, נתפסים היוצרים הישראלים כחדשנים, יצירתיים ומלאי תעוזה. 'אני חושב שיש היום הרבה יותר הקשבה לישראלים מאשר בעבר', אומר לנדס, שמכר באחרונה את הפורמט של 'מחוברות', שיצר יחד עם דורון צברי, לכ-20 מדינות. ב-6 מתוכן הן כבר מופקות, ובאוקראינה כבר הודיעו כי הם מתכוונים להפיק גם גירסה מקומית ל'מחוברים', בהמשך לעונה המוצלחת של 'מחוברות'".
רותה קופפר בגלריה מראיינת את אדם סקוט האהוב מ"מחלקת גנים ונוף" ו"אנשי המסיבות", והראיון הזה רק מחזק את חנו.
גילי איזיקוביץ בגלריה ליוותה קצת את הקאסט והצוות של "השנים הכי יפות", בהם אורנה בנאי ומעיין בלום.
עוד בגלריה: אריאל קרס התמכר בצדק לבובספוג, כולל אזכור לפרק ההיסטרי עם התזמורת של סקווידוורד. "'בובספוג' היא סדרה גאונית ממש", הוא כותב, "מצחיקה עד דמעות, גדושה בביקורת חברתית ובסתם נונסנס. למרבה הפלא, היא כוללת גם המון עובדות אמיתיות על הים ובעלי החיים שבו, שהילדים מפנימים ולומדים כבדרך אגב, כאילו היתה זו הטלוויזיה החינוכית ולא איזה סרט מצויר אידיוטי למראית עין (יוצר הסדרה, סטיבן הילנבורג, היה ביולוג ימי)".
יום באסל ל"הכל דבש" – שילוב של עלויות גבוהות ורייטינג נמוך גורם לכך שהיא לא תחזור לעונה שלישית.