"ואז הוא הפיל את האזיקים"
(קימה גרגס)
נראה לי שאלה הן הדקות הכי מורטות עצבים בסדרה עד כה. קימה מתארת את המקרה שגרם לה להבין שהיא טובה בלהיות שוטרת, והמבט הדאוג והבלתי מרוצה של זוגתה כמו בישר את הבאות. המחיר שהיא משלמת והעובדה שהוא מתנוסס בראש הפרק הם בוודאי סמל לדמויות נוספות בסדרה. מקנולטי משלם עכשיו על משחק הריגול הקטן שעשה עם בניו לפני כמה פרקים, ואגב כך אנחנו למדים לפרטים כיצד הגיעו נישואיו לקצם. באבס איבד את משפחתו אבל לפחות יש לו את הבריאות שלו, אבל למחרת הוא כבר לא יזכה להיפגש עם קימה והוא אפילו לא יודע את זה. וואלאס נשלח לסבתא שהוא לא באמת מכיר. דיאנג'לו סובל עם אם ילדו ולא מצליח לגרום לשרדין לדבר איתו, השופט פיילן נדפק בבחירות כי הוא מתרועע עם מקנולטי.
אני כל כך אוהב את וואלאס, הילד האבוד הזה עם החיים התובעניים, שלא מצליח להתאושש מאז שראה את מה שראה בפתח ביתו. שום סרט או סדרה תיעודיים כדוגמת "בריק סיטי" לא יצליחו להעביר את עומק השריטה שהנשמות המסכנות שחיות בשיכונים נאלצות לחיות איתו, כשם שעושה "הסמויה". האורבניה הקשוחה הזו מחלחלת אל גופו ואל הווייתו. מה זה הרעש הזה, הוא שואל. בסך הכל צרצרים.
המשא ומתן (parley, מת על המילה הזו) בין עומאר לסטרינגר היה מפגש ענקים. מצד אחד משנה הזהירות עם ה"אני לא מכיר שום בארקסדייל" ומנגד טקטיקת דרישת הכסף המבריקה של עומאר. אני מת על זה שהוא עוזר לבלשים, מנוגד לכל כללי הרחוב. הוא לגמרי הג'וקר במשחק הזה, לא צפוי ולא כפוף לחוקים.
השיחה של דניאלס עם המפקד בורל הייתה מעין ייצוג של הסדרה מול קצרי הרוח: זה צריך להיות "day by day, one by one". פאזל שהתוצאה שלו תהיה מספקת ומשתלמת בהרבה מכפי שמעצרים מהירים וסגירת תיקים זריזה יהיו. אבל דניאלס לא מקבל את רצונו מול המפקד, ועכשיו עם מה שקרה לקימה הלחץ ודאי יהיה גדול יותר מאי פעם.