Posts Tagged ‘Upfronts 2014’

תאריכי בכורות עונת 2014-15

פורסם ע"י ‏yaddo‏
בתאריך 12/09/2014 בקטגוריה ‏כללי

THE-GOOD-WIFE-SEASON-6

עונת 2014-15 בטלוויזיה האמריקאית מתחילה באופן רשמי ב-22 בספטמבר, אבל כבר בשבוע מתחילות לחזור ולהתחיל סדרות. לרווחתכם הנה פירוט של כל מה שמעניין.

15/9 יום ב' – לרקוד עם כוכבים

16/9 יום ג' – בחורה חדשה
16/9 יום ג' – מינדי

17/9 יום ד' – Red Band Society
17/9 יום ד' – The Mysteries of Laura

red_band_Fox

21/9 יום א' – Madam Secretary
21/9 יום א' – האישה הטובה (למחרת היא משודרת גם בישראל)

22/9 יום ב' – המפץ הגדול
22/9 יום ב' – Gotham
22/9 יום ב' – The Voice
22/9 יום ב' – Scorpion
22/9 יום ב' – סליפי הולו
22/9 יום ב' – הרשימה השחורה
22/9 יום ב' – Forever

Gotham Fox

23/9 יום ג' – NCIS
23/9 יום ג' – NCIS: ניו אורלינס
23/9 יום ג' – The Voice
23/9 יום ג' – סוכני שילד
23/9 יום ג' – Chicago Fire
23/9 יום ג' – מבוקש

24/9 יום ד' – מקום טוב באמצע
24/9 יום ד' – הישרדות
24/9 יום ד' – הגולדברגים

24/9 יום ד' – חוק וסדר: מדור מיוחד
24/9 יום ד' – משפחה מודרנית
24/9 יום ד' – Black-ish
24/9 יום ד' – Chicago P.D.
24/9 יום ד' – נאשוויל
24/9 יום ד' – סאות' פארק
24/9 יום ד' – Key & Peele

south park 17x01 - LetGoLetGov

25/9 יום ה'- בונז
25/9 יום ה' – האנטומיה של גריי
25/9 יום ה' – סקנדל
25/9 יום ה' – How To Get Away With Murder
25/9 יום ה' – הורים במשרה מלאה

26/9 יום ו' – המירוץ למיליון
26/9 יום ו' – הוואי חמש-0
26/9 יום ו' – שוטרים בדם

27/9 שבת – סאטרדיי נייט לייב

28/9 יום א' – עד עצם היום הזה
28/9 יום א' – משפחת סימפסון
28/9 יום א' – Brooklyn Nine-Nine
28/9 יום א' – איש משפחה
28/9 יום א' – קמים לתחייה
28/9 יום א' – זירת הפשע
28/9 יום א' – נקמה

brooklyn-nine-nine-season-2-cast

29/9 יום ב' – קאסל
29/9 יום ב' – NCIS: לוס אנג'לס

30/9 יום ג' – Selfie
30/9 יום ג' – Manhattan Love Story

1/10 יום ד' – מחשבות פליליות
1/10 יום ד' – Stalker

2/10 יום ה' – יומני הערפד
2/10 יום ה' – Bad Judge
2/10 יום ה' – A to Z
2/10 יום ה' – Gracepoint (החידוש לברודצ'רץ')
2/10 יום ה' – Reign

Gracepoint

3/10 יום ו' – גבר מי שנשאר אחרון

5/10 יום א' – הומלנד
5/10 יום א' – Bob's Burgers
5/10 יום א' – Mulaney

6/10 יום ב' – The Originals

7/10 יום ג' – The Flash
7/10 יום ג' – על טבעי

8/10 יום ד' – החץ
8/10 יום ד' – אימה אמריקאית

10/10 יום ו' – Cristela

12/10 יום א' – המתים המהלכים
12/10 יום א' – הרומן

13/10 יום ב' – Jane The Virgin

14/10 יום ג' – Marry Me
14/10 יום ג' – About A Boy

20/10 יום ב' – אבא אמריקאי
20/10 יום ב' – The Millers

22/10 יום ד' – The 100
22/10 יום ד' – טיפול אונליין

24/10 יום ו' – גרים
24/10 יום ו' – Constantine

Constantine NBC sm

27/10 יום ב' – מרוששות

28/10 יום ג' – Benched

30/10 יום ה' – ממי
30/10 יום ה' – שני גברים וחצי
30/10 יום ה' – The McCarthys
30/10 יום ה' – אלמנטרי

6/11 יום ה' – צווארון לבן
6/11 יום ה' – פרשיות סמויות

7/11 יום ו' – מאסטר שף ג'וניור

14/11 יום ו' – ריפר סטריט

17/11 יום ב' – State of Affairs

22/11 שבת – גיהינום על גלגלים

תגיות:

Upfronts 2014: רשתות הכבלים

פורסם ע"י ‏yaddo‏
בתאריך 25/05/2014 בקטגוריה ‏וידאו, כתבות

Complications USA

רשת NBC | רשת פוקס | רשת ABC | רשת CBS | רשת ה-CW | רשתות הכבלים

את מצגת ה-upfront שערכה רשת הכבלים A&E פתחה נשיאת הרשת, ננסי דובאק, בדרמטיות רבתי. "היום אנחנו נדרשים לחלל האירועים הגדול ביותר במנהטן", אמרה לקהל. "אני כאן כדי להגיד לכם שהטלוויזיה לא מתה. אנחנו תור הזהב הבא של התוכן". דובאק, שהרשת שלה משדרת את הלהיט "דאק דיינסטי" (וגם את "בייטס מוטל"), יוצאת בהצהרה הזו כקונטרה לתחרות הגואה מצד פלטפורמות הסטרימינג השונות, והיא אינה טועה. גם בלי להחשיב את נטפליקס, הולו וחברותיהן, הריבוי חסר התקדים של תוכן וערוצים בטלוויזיה מביא לכך שהצפייה במסך הקטן בארה"ב גדולה מאי פעם, והכבלים מכרסמים בקביעות בכוחן של הרשתות הכבר-לא-כל-כך-גדולות.

אם כן, אחרי הסקירה של כל אחת מרשתות הברודקאסט בארה"ב (מלבד יוניוויז'ן דוברת הספרדית), הגיעה שעתם של הכבלים, שהציגו אף הן את התכנונים והלוחות שלהן בפני המפרסמים החל מחודש אפריל. כבר יותר מעשור הן מכרסמות בכוחן של רשתות הברודקאסט, ונדמה שבכל רגע נכנס שחקן חדש שמתחיל לשדר תוכן מקורי. בשנה שעברה אלה היו סאנדנס בטלוויזיה עם "התיקון" ו"קצה האגם", ונטפליקס בסטרימינג עם "בית הקלפים", "ארסטד דיבלופמנט" ו"כתום זה השחור החדש". השנה יש שתיים – WGN אמריקה, שהתחילה לאחרונה עם דרמת המכשפות "סיילם" (שמשודרת ב-yes), וביולי תגיע "Manhattan", סדרה נוספת שלה על רקע פרויקט מנהטן במלחמת העולם השנייה, יצירת פצצת האטום. השנייה היא WE tv, רשת אחות ל-AMC וסאנדנס, שביולי הקרוב תציג את הסדרה המתוסרטת הראשונה שלה, הדרמה המשפטית The Divide. בשנה הבאה תגיע גם The Royals, הסדרה המתוסרטת הראשונה של ערוץ E!, בכיכובה של אליזבת הארלי. בקיצור, שמח.

לא נקדיש כתבה לכל אחת מרשתות הכבלים, אבל נסקור כמה מהסדרות שנראות הכי מעניינות וצפויות להגיע אל הערוצים שלהן בעונה הקרובה. חשוב לציין שמדובר רק בערוצי כבלים בסיסיים, כאלה שמשדרים פרסומות, כי ערוצי כבלים פרימיום כמו HBO, שואוטיים, סטארז וסינמקס לא מתבססים על מפרסמים ועל כן גם לא מציגים בפניהם לוחות וסדרות, כך שהם לא חלק מחינגת ה-upfronts.

רשת TNT
אתם עשויים להכיר אותה בזכות "ריזולי ואיילס", "השמים נופלים", "פרנקלין ובאש", "המפענחת", סאות'לנד", "דאלאס" החדשה.

מה חדש?

Librarians
בין השנים 2004 ל-2008 כיכב נואה וויילי בשלושה סרטי "הספרן", מעין אינדיאנה ג'ונס לעניים עם ספרן הרפתקן במקום ארכיאולוג הרפתקן. כעת TNT – שהסדרה הנוכחית של וויילי, "השמים נופלים", כבר משודרת אצלה – מזמינה מהעניין הזה עונה מלאה בת עשרה פרקים. במסגרת העלילה פלין קארסן הספרן מגייס לשורות "הספריה", אחוות עתיקה וסודית של ידע וגבורה, ארבעה חברים נוספים שלכל אחד מהם מיומנות משלו. זה נראה כיפי למדי וכולל קאסט מרשים שחלקו כבר נצפה בסרטים: רבקה רומיין ("בטי"), בוב ניוהארט ("המפץ הגדול"), ג'יין קרטין ("מפגשים מהסוג האישי"), סוניה וולגר ("אבודים") וג'ון לארוקט ("בוסטון ליגל", "בית דין לילי").

המשך…

Upfronts 2014: רשת CW

פורסם ע"י ‏yaddo‏
בתאריך 24/05/2014 בקטגוריה ‏וידאו, חדשות, כתבות

the-flash CWרשת NBC | רשת פוקס | רשת ABC | רשת CBS | רשת ה-CW | רשתות הכבלים

אחרי שארבע הרשתות הגדולות הציגו את הטובין שלהן לעונה הבאה, הגיעה גם ה-CW הקטנה להציג את מרכולתה הצנועה. המקרה של ה-CW ייחודי, כי היא משמשת כמעין צעצוע קטן ורווחי עבור התאגידים שמפעילים אותה. C שמייצגת את CBS ו-W שמייצגת את האחים וורנר. מאחר ש-CBS משחקת לכאורה על אותו מגרש ובאותו משחק, האינטרס שלה הוא להשאיר את ה-CW זעירה. זה אכן מה שהיא, רשת פעוטה שמתמקדת בפלחים קטנים יותר מעוגת הפרסום, בעיקר גילאים 18-34, ובדרך כלל עושה עבודה בסדר בתחום הזה. בפועל נראה שהסיבה ש-CBS ו-וורנר מחזיקות בה, היא כדי שתשמש כפלטפורמה המשדרת את התכנים שהאולפנים שלהן מפיקים לפני שהם נמכרים לכל שוק אפשרי (חו"ל, דיגיטל, סינדיקציה וכיו'"ב).

עבור ה-CW כיישות בפני עצמה, משמעות המיקוד בקהל הצעיר היא חרב פיפיות. המפרסמים מאוד אוהבים אותם, אבל הצעירים בארה"ב כמעט לא צופים בטלוויזיה. הם מעדיפים לצרוך את התוכן שלהם בערך בכל פלטפורמה אחרת – טאבלטים, מחשבים, סמארטפונים – ואף מקבלים את האפשרות הזו במסגרת אפליקציות שונות. כך שגם אם הסדרות של ה-CW מגיעות אל הצופים בסופו של דבר, זה לא בהכרח קורה על מסך הטלוויזיה. התוכניות שלה אכן נצפות ומדוברות בסופו של דבר, בזכות הפלטפורמות השונות ובזכות הזמינות בהולו (ועונות ישנות יותר בנטפליקס), והרשת למדה להרוויח מהן ככל הניתן.

אי אפשר להקל ראש בחשיבות של דבקות הצופים מבחינת CW – בסוף העונה הנוכחית היא ביטלה את The Tomorrow People וחידשה את "היפה והחיה", למרות שלראשונה היה רייטינג גבוה יותר. הסיבה לכך, על פי מנכ"ל ה-CW מארק פידוויץ, היא שיש לה יותר פוטנציאל בקרב הקהל של הרשת. היא נמכרת טוב יותר לשווקים בחו"ל ונצפית יותר דיגיטלית, לעומת The Tomorrow People ש"האנגייג'מנט החברתי" שלה, כלשונו, היה חסר.

את המפרסמים כמובן פחות מעניין הבאזז ויותר מעניינים הצופים שנשארים גם בשביל הפרסומות, ובשבילם ה-CW יכולה להתגאות בעובדה שסיימה זה עתה את העונה הטובה ביותר שלה מזה שלוש שנים. לא פחות מארבע סדרות חדשות שלה הפגינו הצלחה במונחי הרשת: הגרסה המחודשת ל"של מי השורה הזאת בכלל", "The 100" הפוסט אפוקליפטית, "Reign" ההיסטורית ו-"The Originals", הספין אוף ל"יומני הערפד", אחת הסדרות המצליחות ביותר של ה-CW. אלה הצטרפו לסדרות המובילות שלה, "על טבעי", "יומני הערפד" ו"החץ" וביססו עבורה לוח שידורים חזק וסולידי. בהתאם, ה-CW כמעט לא משנה בו כלום בעונה הבאה. בסך הכל שתי סדרות מצטרפות אליו בלוח השידורים החדש, שאחת מהן היא ספין-אוף ל"החץ" הקומיקסי, ועוד שתי חדשות יגיעו במידסיזן (יחד עם "היפה והחיה" ו"חשיפה לדרום"). סה טו. מתוך השתיים האחרונות, אחת מבוססת על קומיקס של DC, כך שלרשת יהיו שלוש סדרות תמימות המבוססות על יצירה שלהם.

לפני הלוח והפירוט של התכנים החדשים, הנה הסדרות שהחזירו את נשמתן לבורא.

אינן עמנו עוד
יומני קארי
ניקיטה
Star-Crossed
The Tomorrow People

יום שני
20:00 The Originals
21:00 Jane The Virgin

"המקוריים" עוברים ליום חדש שבו הם (שוב) ישיקו את הערב ויובילו אל סדרה חדשה.

Jane The Virgin
ה-CW בעליל אוהבת את יעל גרובגלס הישראלית ("האי", "כלבת"). ב-2013 היא לוהקה לתפקיד הראשי בפיילוט של The Selection, מותחן עתידני שבסופו של דבר לא הוזמנה ממנו סדרה. מאחר שזמנה התפנה, לוהקה גרובגלס לתפקיד נכבד בסדרה אחרת של הרשת, Reign. כעת היא תפציע גם בסבוניה הקומית החדשה הזו, המבוססת על טלנובלה ונצואלית מצליחה. היא עוקבת אחר בחורה מאורסת בת 23 ששומרת על תומתה, אבל עקב טעות בבית החולים שבו אושפזה היא מוזרעת בטעות בזרעו של גבר אחר שהייתה דלוקה עליו בעבר. גרובגלס תגלם את רעייתו התככנית של המזריע.

יום שלישי
20:00 The Flash
21:00 על טבעי

The Flash
בתחילת שנות התשעים CBS ניסתה את מזלה עם עיבוד טלוויזיוני לקומיקס The Flash של DC, שנקרא כאן "הברק", אבל היא בוטלה אחרי עונה אחת. נראה אם זו תצליח יותר ממנה, סדרת בת של "החץ", שחלק מהסיפור שלה כבר הוצג במסגרת העונה החולפת של "החץ". בארי אלן איבד את אמו בתקרית מוזרה כשהיה בן 11, שבעטייה הואשם אביו ונשלח לכלא. בבגרותו הוא נקלע לתאונה משונה שמכניסה אותו לתרדמת, וכאשר הוא מתעורר אחרי חודשים הוא מגלה שיש לו כוחות לנוע במהירות הבזק. אבל גם אחרים נפגעו בתאונה הזו, ולא כולם משתמשים בכוחותיהם לטוב, ולכן בארי משתמש ביכולות שלו כדי למגר אותם, ובמקביל להבין מה קרה לאמו ולנסות לטהר את שמו של אביו.

יום רביעי
20:00 החץ
21:00 The 100

יום חמישי
20:00 יומני הערפד
21:00 Reign

יום שישי
20:00 של מי השורה הזאת בכלל (חדש+ש.ח)
21:00 הטופ מודל הבאה

יגיעו במידסיזן:

iZombie
עוד אחת מ-DC Comics, אבל מסדרת "ורטיגו" המיועדת לקהל בוגר יותר, בעיבוד טלוויזיוני שנעשה על ידי רוב תומאס ("ורוניקה מארס") וצפוי להגיע במידסיזן. ליב היא סטודנטית לרפואה שבמהלך מסיבה שהפכה למשתה זומבים, נעשתה זומבית בעצמה. כעת עליה להסתיר את העובדה הזו מהעולם, וכדי לא לאבד את זכרונה והאינטליגנציה שלה, עליה לאכול לפחות מוח אחד בחודש. זה מסתדר לא רע כאשר היא מתחילה לעבוד בחדר המתים, שם היא יכולה לפתור מקרי רצח כי כל מוח שהיא אוכלת מנחיל לה משהו מזכרונותיו של המת. את ליב מגלמת רוז מקיוור, היא טינקרבל ב"עד עצם היום הזה", ואחד מהרעים כנגדה יהיה דיוויד אנדרס, הוא ד"ר פרנקנשטיין מאותה סדרה.

Pilot

The Messengers
ההצלחה של "The 100" כנראה הביאה את ה-CW לחמוד בסדרה אפוקליפטית נוספת, והיא מקבלת אותה עם זו, המיועדת אף היא למידסיזן: פגיעה של חפץ מיסתורי בכדור הארץ הורגת מספר אנשים שלכאורה אין ביניהם קשר, אלא שמעט אחרי כן הם קמים לתחייה ומגלים שעליהם מוטלת האחריות להציל את האנושות מהכלייה הממשמשת.

Pilot

פורסם לראשונה בוואלה בגרסה מקוצרת

Upfronts 2014: רשת CBS

פורסם ע"י ‏yaddo‏
בתאריך 22/05/2014 בקטגוריה ‏וידאו, חדשות, כתבות

Pilot

רשת NBC | רשת פוקס | רשת ABC | רשת CBS | רשת ה-CW | רשתות הכבלים

CBS היא באופן מסורתי הרשת הכי מצליחה והכי משעממת, כזו שהולכת בעיקר על בטוח. מהצד האחד דרמות פשע פרוצדורליות כמו "מחשבות פליליות" ו"זירת הפשע", ומהעבר השני סיטקומי מולטי-קאמרה עם קהל (או פסקול צחוקים מוקלט במקרה הגרוע) כמו "שני גברים וחצי" ו"מרוששות". השילוב הזה מניב לה כבר שנים רבות את הקהל הגדול ביותר ביחס ליתר הרשתות. השנה CBS סוף סוף התחילה להיות קצת מעניינת, כי משהו בטיטאניות שלה נסדק. היא עדיין הרשת הכי נצפית, אבל פתאום הרייטינג שלה ירד, ובגילאי 18-49 הוא צנח יותר מאשר בכל רשת אחרת עד כדי כך שנשרה מהמקום הראשון לשלישי.

הסיבה לכך היא ש-CBS פשוט חווה לראשונה עכשיו את מה שיתר הרשתות מתמודדות איתו כבר שנים. שום סדרה חדשה שלה שעלתה בעונה הקודמת לא הפכה ללהיט, למעשה, מלבד שתיים CBS ביטלה את כולן. גם סדרות מעט ותיקות יותר שהיה נדמה שעשויות למגנט אליהן את הצופים, כמו "מרוששות" ו"מייק מולי" בימי שני, הולכות וגוועות. הקומדיה המצליחה היחידה מקרב סיטקומי יום שני ב-CBS – הכוללים גם את Mom של צ'אק לורי ("המפץ הגדול", "שני גברים וחצי") – היא "איך פגשתי את אמא", וזו הייתה העונה האחרונה שלה. לא בכדי פיתחה CBS יחד עם יוצרי הסדרה ספין אוף חדש שיתפוס את מקומה בשנה הבאה, "איך פגשתי את אבא", אבל ההפתעה הכי גדולה של ה-Upfronts היא העובדה שבסופו של דבר סדרת הבת הזו לא תזכה לחיים, לפחות לא ב-CBS. חילוקי דעות אמנותיים הובילו לכך – CBS סברה שהפיילוט לא עובד מסיבות שונות, ואילו יוצרי הסדרה סירבו לצלם את הפיילוט מחדש אילולא יקבלו הבטחה מפורשת שתוזמן סדרה.

עדיין לא צריך להספיד את CBS, ממש לא. מקרב שלושים הסדרות הנצפות ביותר בארה"ב, יותר משליש משודרות אצלה, וזה כולל את הדרמה ("NCIS") והקומדיה ("המפץ הגדול") הכי נצפות. אמריקה עדיין אוהבת את מה ש-CBS עושה. עוד לזכותה: "האישה הטובה", אולי הדרמה הכי משובחת ומהוללת בקרב כל רשתות הברודקאסט, משודרת אצלה וממשיכה גם לעונה שישית למרות רייטינג זעום.

באשר לסדרות החדשות, גם הפעם הלוח החדש שלה משקף כמעט לחלוטין את הגישה הבטוחה של עוד-מאותו-דבר, כולל סדרות בת גם ל-"NCIS" וגם ל"זירת הפשע". באופן כללי הדגש הפעם הוא משמעותית על הדרמות לעומת הקומדיות, ומתחילה להסתמן כאן מגמה גורפת – מלבד ABC שהזמינה כמות זהה ומאוזנת בין הז'אנרים, CBS מצטרפת אל פוקס ו-NBC ומזמינה יותר דרמות מאשר קומדיות. במקרה שלה, משמעותית יותר: שש לעומת שתיים. שלל הסיטקומים שלה דל גם בלי להשוות לכמות הדרמות, עניין שמדגיש ביתר שאת את אובדנה של "איך פגשתי את אבא". בהמשך תמצאו את לוח השידורים ופירוט הסדרות החדשות וטריילרים, אבל לפני כן הסדרות אלה שסיימו את דרכן.

Pilotאינן עמנו עוד:
איך פגשתי את אמא
אינטליג'נס
בני ערובה (החידוש לסדרה הישראלית)
המטורפים
Bad Teacher
Friends with Better Lives
We Are Men

זה הלוח החדש של CBS.

יום שני
20:00 המפץ הגדול \ מרוששות
20:30 Mom
21:00 Scorpion
22:00 NCIS: Los Angeles

מאחר שגם ככה ימי חמישי של הרשת מופקעים לטובת משחקי פוטבול עד סוף אוקטובר, "המפץ הגדול" זמינה לשינוע ליום אחר. זה אכן מה ש-CBS עושה כדי לשפר את מצבו הבעייתי של היום: עד סוף אוקטובר תפתח "המפץ" את ערבי יום שני ותנסה לשפוך עוד קצת צופים על Mom. מעבר לכך הערב הזה שונה בתכלית. במקום רצף של קומדיות, השעה 21:00 מפנה את מקומה ל-"Scorpion", הדרמה שהפיילוט שלה זכה לציון הגבוה ביותר במסגרת קבוצות המיקוד שערכה CBS. את הערב חותמת NCIS: Los Angeles, שעוברת מהמשבצת הנוחה של אחרי הסדרה האם בימי שלישי, ומפנה אותה לטובת הספין אוף החדש.

Scorpion
אפשר להבין על פי הטריילר מדוע זהו הפיילוט שזכה לציון הכי גבוה במדגמים של CBS. למרות שהוא מסתמך שוב על הנוסחתיות הבטוחה של הרשת ומסתמך על המוני – המוני! – קלישאות, הוא מצליח בכל זאת לסחוף אפילו מהכמה דקות המקובצות כאן. המעשה, שלכאורה מבוסס על סיפור אמיתי, הוא בגאון מחשבים שמקבץ לו חבורת גאונים נוספים על הספקטרום האוטיסטי כדי להתמודד עם איומים האקריים, והם נשכרים על ידי סוכנות ממשלתית כלשהי (לא באמת משנה איזו) כדי לעזור בקנה מידה גדול יותר. בקאסט ניתן לאתר את רוברט פטריק ("שליחות קטלנית 2"), אדי קיי תומאס ("אמריקן פאי") וקתרין מקפי היפהפיה ("סמאש", "אמריקן איידול").

יום שלישי
20:00 NCIS
21:00 NCIS: New Orleans
22:00 מבוקש

NCIS: New Orleans
כבר בשנה שעברה ניסתה CBS ליצור ספין-אוף נוסף לדרמה המצליחה ביותר שלה (כבר קיים אחד, "NCIS: LA"), והפיילוט שלו אפילו שודר במסגרת העונה הקודמת של סדרת הבת, אבל לבסוף הוא לא זכה לחיים משל עצמו. הפעם זה קורה עם רעיון אחר במיקום אחר, שהושק במסגרת שני פרקים של סדרת האם במהלך העונה שאך זה הסתיימה וכעת זוכה למשבצת השידור שאחריה. קאליברים כסקוט באקולה ו-CCH פאונדר מככבים, וגם כאן הם חוקרים פשעים הקשורים לצבא ולאנשיו. בהיעדרה של "טרמיי" שהסתיימה השנה זו כרגע הסדרה היחידה שמצולמת בניו אורלינס, ללא ספק הקשר היחיד בין שתי הסדרות הללו.

המשך…

Upfronts 2014: רשת ABC

פורסם ע"י ‏yaddo‏
בתאריך 20/05/2014 בקטגוריה ‏וידאו, חדשות, כתבות

FORREST WHEELER, IAN CHEN, RANDALL PARK, HUDSON YANG, CONSTANCE WUרשת NBC | רשת פוקס | רשת ABC | רשת CBS | רשת ה-CW | רשתות הכבלים

לא משהו, לא משהו מצבה של ABC. למרות ששבע תוכניות תמימות שלה מאכלסות את 20 הגדולות בארה"ב, היא בכל זאת מסיימת את העונה במקום הרביעי והאחרון מקרב כלל הרשתות זו השנה השלישית ברציפות. בעונה החולפת היו לה כמה סדרות חדשות שהצליחו לא רע – הדרמות "סוכני שילד", "תחיית המתים" והקומדיה המאוד-חמודה "הגולדברגים". שלושתן נתנו עבודה טובה מבחינת הרייטינג, אם כי שתי הראשונות התחילו בגדול והתדרדרו ככל שהעונה התקדמה, מה שלא מבשר טובות לגבי העונה הבאה שלהן.
.
יתר הסדרות החדשות שרכשה ABC בעונה הקודמת כשלו בזו אחר זו, ובענק, במה שנראה כמו שרשרת עגומה של מזל אומלל ושיבוצים אידיוטיים. בראש ובראשונה – הניסיונות למנף את ההצלחה הגדולה של "משפחה מודרנית" לטובת הסיטקום שאחריה כשל נחרצות פעם נוספת. עד לפני שנה הייתה שם "הכל לטובה", סדרה קומית כיפית על שישיית חברים שפשוט לא התאימה ברוחה ל"משפחה מודרנית" וכשלה ברייטינג. ABC ביטלה אותה למרות אהבת הקהל שבכל זאת צפה בה, ואז מה שיבצה במקומה בעונה הנוכחית? סיטקום-חברים-צעירים חדש ובינוני שלא מתאים לתוכנית שלפניו, "Super Fun Night" בכיכובה של הקומיקאית האוסטרלית רבל ווילסון, וכאשר זה כשל החליפה אותו ב-"Mixology", עוד סיטקום חברים-צעירים שהמבקרים שנאו. כל אותה העת ישבה לה בימי רביעי "אישה לראווה", קומדיה סתמית בפני עצמה אבל כזו שמציגה אף היא סוג של משפחה מודרנית (צעירה יפה המתחתנת עם גבר גרוש פעמיים, עם גיחות תכופות של הנשים לשעבר והילדים מהנישואים הקודמים). אין שום ערובה לכך ששיבוצה אחרי "משפחה מודרנית" היה גורם לה לעבוד, אבל לעולם לא נדע כי היא בוטלה. מבט על הלוח החדש של ABC מראה שהפעם היא למדה סוף סוף מהטעויות, ועל כך בהמשך.

כבר עכשיו יש כמה דברים שעובדים אצל ABC, בראשם הסדרות של שונדה ריימס – "האנטומיה של גריי" ו"סקנדל". שתיהן, ובעיקר האחרונה שהולכת וגדלה, מספקות לרשת המון קורת רוח. שלא במפתיע, אם כן, בשבוע שעבר חידשה ABC את החוזה שלה עם שונדה לארבע שנים נוספות, ובמקביל הזמינה ממנה סדרה חדשה, שלישית במספר – "How to Get Away With Murder". הבשורה הגדולה בנוגע לדרמה החדשה של שונדה ריימס: היא תתפוס את מקומה לצד שאר הסדרות בערב שכולו שונדה.

VIOLA DAVIS"How to Get Away With Murder" ו-"Blackish", מצטרפות אל "סקנדל" בכך שהן מובלות על ידי שחקנים שחורים. מלבדן ישנם עוד כמה פרצופים שאינם לבנים במסגרת הלוח החדש של ABC – הסיטקומים "Fresh Off The Boat" ו-"Cristela" מציגים במרכזם אמריקאים ממוצא סיני ומקסיקני, בהתאמה. כל אלה הופכות את ABC לרשת שמציגה הכי הרבה גיוון גזעי בסדרות שלה. מלבד האתניות הזו מצטיינות כמה מהסדרות של ABC ברעיונות מעניינים למדי, כמו סיטקום-אגדה-מחזמרי או גרסה ל"גבירתי הנאווה" על רקע התרבות הוויראלית והרשתות החברתיות, וכעת צריך לראות אם הביצוע שלהן יישר קו. מה שבולט בהיעדרו הוא הגרסה שלהם ל"בלתי הפיך" הישראלית של סיגל אבין ובכיכובו של דיוויד שווימר. ABC עדיין לא ויתרה עליה כליל, אבל נכון לעכשיו לא הזמינה אותה לסדרה. בהמשך ניתן לקרוא את פירוט כל הסדרות ולצפות בטריילרים שהרשת שיחררה.

אינן עמנו עוד
אישה לראווה
ארץ הפלאות
הבוגדת (Betrayal)
פרברי הגיהנום
Back In The Game
Killer Women
Lucky 7
Mind Games
Mixology
Super Fun Night
The Neighbors

הנה הלוח החדש והסדרות החדשות של ABC.

יום שני
20:00 לרקוד עם כוכבים
22:00 קאסל

יום שלישי
20:00 Selfie
20:30 Manhattan Love Story
21:00 סוכני שילד
22:00 Forever

משא כבד על כתפי "סוכני שילד" – להוות עוגן ללוח שכולו חדש מלבדה. Good luck with all that.

Selfie
היי, כל הצעירים מדברים על הסלפי הזה – למה שלא נעשה סדרה באותו שם? זו מחשבה שללא ספק חלפה בראשן שלה החליפות המגניבות כאשר החליטו להזמין את הדבר הזה, סיטקום בכיכובם של קארן גילן ("דוקטור הו") וג'ון צ'ו ("הרולד וקומאר"). במקביל לכך שביטלה לאמילי קאפנק את "פרברי הגיהנום" שיצרה, הזמינה ממנה ABC את "סלפי", סיטקום המבוסס בחופשיות על "גבירתי הנאווה". אלייזה דולי (כן כן) היא אושיית רשת אבל אין לה חברים אמיתיים במציאות, ועל כן היא שוכרת את שירותיו של גורו שיווק שילמד אותה את הלכות ההתחבבות בעולם האמיתי. אין טריילר אבל יש סצינה מתוך הפיילוט.

Manhattan Love Story
אוי, זה נראה מתיש. סיטקום רומנטי העוקב אחר בחור ובחורה בניו יורק, כלומר ממש עוקב אחרי כל אחד מהם, עם המחשבות והכל, מהשלב שבו הם עדיין אינם מכירים, דרך הפגישה הראשונה המביכה וכך הלאה. הכניסה לתוך הראש של כל אחד מהם אמורה לחדד את ההבדלים בין גברים ונשים, אבל על סמך הטריילר נראה שהיא בעיקר מחדדת את הקלישאות השחוקות ביותר. גם אם בהמשך זה יהיה אחרת, הטריילר מזכיר לי את האודיובוק של Nick and Norah's Infinite Playlist, ספר המתאר את היכרותם של נערה ונער מנקודת המבט של כל אחד מהם – פרק אחד עם קול גברי ואחריו פרק עם קול נשי. זו הייתה חפירה שהותירה אצלי משקעים שכעת צפים עם הסדרה הזו.

Forever
דרמה על טבעית מטופשת למראה בכיכובו של יואן גריפית ("ארבעת המופלאים", "Glee"), המגלם פתולוג מוצלח במיוחד במשטרת ניו יורק, אבל אף אחד לא יודע שהסיבה העיקרית לעניין שלו במתים היא העובדה שהוא עצמו בן אלמוות. אף אחד מלבד חברו הטוב (ג'אד הירש, "מספ7ים"). את הכוח הזה הוא רותם לעזרת בלשית ומקרי הפשע שהיא חוקרת, הגם שהיא לא יודעת איך הוא עושה את זה.

המשך…

Upfronts 2014: רשת פוקס

פורסם ע"י ‏yaddo‏
בתאריך 20/05/2014 בקטגוריה ‏וידאו, חדשות, כתבות

Gotham Fox

רשת NBC | רשת פוקס | רשת ABC | רשת CBS | רשת ה-CW | רשתות הכבלים

סקירת שבוע ה-Upfronts בארה"ב ממשיכה עם רשת פוקס, השנייה להציג את מה שחדש אצלה ומה תכנוניה לעונת השידורים הבאה שמתחילה בסתיו. לאורך שנים תלתה פוקס את רוב יהבה במפלצת הרייטינג "אמריקן איידול", תוכנית ששאבה את הצופים בערך מכל דבר ששודר מולה, חצתה קהלים ושילשלה מיליוני דולרים לכיסה של הרשת. והיום? היום היא בסדר כזה. במאבק בין תחרויות השירה היא הביסה את "אקס פקטור", אף היא בפוקס, שכשלה נחרצות ובוטלה, ואילו The Voice של NBC מצליחה ממנה באופן משמעותי. בכל זאת ממשיכה "איידול" להוות נכס של ממש מבחינת פוקס, למעשה היא עודנה התוכנית הכי מצליחה שלה, אבל כרגע היא כבר לא מפחידה אף אחת מהמתחרות. בהתאם, העונה הבאה – שצפויה כנראה לחזור עם אותם שופטים – תכלול פחות שעות, ואחרי שלב האודישנים תשודר רק פעם בשבוע.

המשמעות של ירידתה של "איידול" מגדולה היא היעדר חיפוי ליתר הלוח של פוקס. התוכנית כבר לא מסוגלת למשוך למעלה את הרשת או את יתר הסדרות שלה, וככה גם נראית פוקס כרגע. סדרות כמו "בחורה חדשה" או "ברוקלין תשע תשע" חודשו לעונות נוספות, אבל הן סובלות מרייטינג די מעציב. למעשה, "בחורה" השילה 20 אחוז מצופיה ביחס לשנה הקודמת, וזה עוד כלום לעומת "Glee" שאיבדה 40 אחוז מצופיה (במילה "צופים" הכוונה היא לא לכלל הצופים אלא לגילאים 18-49, הפלח שמעניין את המפרסמים. עבורם, כזכור, נערכות מצגות ה-Upfronts).

יחד עם זאת, המצב לא כזה גרוע. פוקס מובילה בצפייה בקרב "הדור הבא של אמריקה", כלשונה, כלומר גילאי 18-34. "ברוקלין תשע תשע" זכתה באופן בלתי צפוי בפרס הקומדיה בגלובוס הזהב, וגם זיכתה בפסל את כוכבה הראשי, אנדי סמברג. סדרת הפנטזיה החביבה "סליפי הולו" הפכה ללהיט בלתי צפוי, "The Following" הרצחנית עושה מספרים יפים כאשר מחשיבים את הצופים בממירים המקליטים, וסדרות ותיקות של הרשת ממשיכות לתת עבודה. "איש משפחה", "בונז" ואפילו "משפחת סימפסון" בעונה ה-25 שלה, מהוות עבורה נכס בטוח.

Mulaney Fox

אחד הדברים המעניינים ביותר בפוקס הוא ההחלטה שלה להתעלם כמיטב יכולתה ממה שנקרא "עונת הפיילוטים". העובדה שברשתות הגדולות מתחילה העונה תמיד בחודש ספטמבר, יוצרת עונתיות גם לכל דבר אחר ביצירה – הגשת הרעיונות, כתיבת התסריטים, פיתוח הפיילוטים, ליהוק וכיו"ב. בשנתיים האחרונות, וביתר שאת במהלך בעונה החולפת, פוקס נקטה בגישה של הזמנה ושיבוץ בלי תלות בעונתיות הזו. היא לא חיכתה עד חודש מאי כדי להזמין סדרות אלא עשתה זאת באופן רציף מתי שמצאה לנכון, ובמקביל החליטה מספר פעמים לוותר על פיתוח פיילוטים ולהזמין סדרות על סמך התסריט. זוהי תגובה ישירה ומתבקשת לעלייתם של ערוצי הכבלים, שפעמים רבות עוקפים בקלילות רבתי את ערוצי הברודקאסט. סדרות כמו "משחקי הכס" של HBO, "דאק דיינסטי" של A&E ובמיוחד "המתים המהלכים" של AMC, משאירות אבק לערוצים שאמורים להיות המרכזיים. קווין ריילי, יו"ר חטיבת הבידור של פוקס, יודע את זה ופועל לפי זה. לאור כוחן הנחלש של הרשתות מפתיע שהאחרות עדיין לא עושות זאת, או לפחות מתנסות בתהליכים אחרים, אבל סביר להניח שזה עוד יקרה בשנים הקרובות.

דבר נוסף שריילי אומר בריש גלי: הוא אינו מתחשב רק בנתוני מדידת הרייטינג של נילסן (החברה שמודדת את הרייטינג בארה"ב מזה 64 שנים). כיום עם הממירים המקליטים והאפשרות לצפות אונליין בשירותי סטרימינג או להרוויח ממכירות בחו"ל בהיקפים שלא היה בעבר, ההסתמכות הבלעדית על נילסן אינה נכונה לדידו, למרות הניסיונות של החברה להתאים את עצמה לעידן החדש. האמירה הזו שלו הופכת את שיקולי חידושי הסדרות למאוד ערטילאיים, ואכן היא ביטלה לאחרונה כמה סדרות שלא ברור מדוע הגיע להן למות (הסיטקום החמוד Surviving Jack בוטל למרות שהצליח יותר מאשר "מינדי" שחודשה; Almost Human מבית ג'יי ג'יי אברמס עשתה מספרים טובים יותר מאשר הרבה סדרות אחרות של פוקס ובכל זאת בוטלה).

פוקס בעונה הבאה תנסה ליצור אירועים טלוויזיוניים שיביאו את הקהל בזמן אמת, כשם ש"איידול" נהגה לעשות. אירועים כמו המחזמר "גריז" בשידור חי – בהשראת "צלילי המוזיקה" שעשתה NBC – ומשדר שבמסגרתו שני פעלולני אופנוע ינסו לשחזר את הקפיצה שבה נכשל איבל קניבל לפני 40 שנה, מעל קניון הנחש באיידהו. אבל יותר מכל, פוקס מקווה שסדרת הריאליטי החדשה שלה תהפוך לאירוע שכזה. מדובר ב-"Utopia", המבוססת על להיט הולנדי מבית היוצר של "האח הגדול", ניסוי אנושי המבודד קבוצה של 15 מתמודדים במיקום נידח למשך שנה שלמה (!!!), שבמהלכה הם צריכים לבנות לעצמם חברה מאפס. התוכנית הזו צפויה להתחיל כבר באוגוסט הקרוב ותשודר פעמיים בשבוע. פוקס ללא ספק תולה בה את תקוותיה הגדולות ביותר.

The-Last-Man-On-Earth Fox sמלבדה יש כמה וכמה סדרות חדשות המגיעות אל פוקס בעונה הממשמשת, חלקן בהחלט מסקרנות. זה כולל בין היתר סדרות חדשות על ילדותו של באטמן, סבוניית טינאייג'רז שתנסה להיות "בוורלי הילס 90210" החדשה, עיבוד לדרמת המתח הבריטית הסוחפת "ברודצ'רץ'", ודרמת מתח נוספת מבית היוצר של מ. נייט שיימאלאן, בכיכובו של מאט דילון – שתיהן יפתרו את התעלומה שבמרכזן תוך עשרה פרקים. לוח שידורי הסתיו וכל הסדרות החדשות מפורטים למטה, אבל לפני כן, אלה שפוקס אלה שהניפה עליהן את הגרזן.

אינן עמנו עוד
אבא אמריקאי (כאמור, עוברת ל-TBS)
אבא'לה (הידועה גם כסדרתו המושמצת של סת' מקפארלן שאינה אנימציה)
הפרקליט (Rake)
לגדל את הופ
מגויסים
Almost Human
Surviving Jack

והנה הלוח והסדרות החדשות של פוקס בסתיו הקרוב.

יום שני
20:00 Gotham
21:00 סליפי הולו

יום על טבעי ברשת – אל העונה השנייה של "סליפי הולו", שתמנה הפעם 18 פרקים, מצטרפת אחת הסדרות המדוברות של העונה החדשה.

Gotham
מותחן המתאר את העיר גות'הם בימים שבהם ברוס וויין, שלימים יהפוך להיות באטמן, היה רק ילד. הסדרה תעסוק במפקח גורדון, אז עדיין בלש צעיר (בנג'מין מקנזי, "האו.סי", "סאות'לנד"), החובר כשותף לבלש הארווי בולוק (דונל לוג המעולה, "ילדי האנרכיה", "הוויקינגים"), והשניים מתמודדים עם הפשע הגואה בעיר גות'הם. במסגרת תפקידם נאלצים השניים להתרועע עם הטיפוסים שיהפכו להיות הדמויות המוכרות מהקומיקס ומהסרטים – הג'וקר, קאטוומן, הפינגווין וכיו"ב. את הסדרה יצר ברונו הלר, שאחראי על "רומא" ועל "המנטליסט".

המשך…

Upfronts 2014: רשת NBC

פורסם ע"י ‏yaddo‏
בתאריך 18/05/2014 בקטגוריה ‏חדשות, כתבות

marry-me-NBCרשת NBC | רשת פוקס | רשת ABC | רשת CBS | רשת ה-CW | רשתות הכבלים

שוב מגיע השלב הזה בשנה שבו מציגות רשתות הטלוויזיה בארה"ב את מרכולתם החדשה בפני המפרסמים, העיתונאים, אלוהים והאדם, כולל הכרזה על לוחות השידורים שלהם לעונה הבאה (שמתחילה תמיד בספטמבר) והסדרות החדשות שרכשו. הראשונה להציג בבוקר יום שני הייתה רשת NBC, שלראשונה מזה זמן רב יכולה לטפוח לעצמה על השכם, ובצירוף מקרים סמלי זה קורה בסמוך לציון עשור לנפילתה: ב-6 במאי 2004 שודר הפרק האחרון של "חברים" ב-NBC, אירוע שאחריו לא התאוששה הרשת המצליחה. עד עכשיו.

"חברים" הייתה השריד האחרון ל-Must See TV, הכתר לראשה של הרשת בשנות השמונים והתשעים. NBC שלטה אז ביד רמה ביום חמישי, החשוב והרווחי ביותר בשבוע מבחינת תעריפי הפרסום, עם להיטים ענקיים כמוה וכמו "משפחת קוסבי", "חופשי על הבר", "סיינפלד", "ER" ורבות אחרות. עם לכתם של רוס, רייצ'ל והיתר, המצב ב-NBC נעשה בכי רע בכל הנוגע לכמות הצופים, הגם שמבחינה יצירתית כוחה המשיך להיות עז. יצירות כמו "רוק 30", "קומיוניטי" ו"מחלקת גנים ונוף" אמנם זכו לרייטינג הנע בין בינוני למחריד, אבל המשיכו בקו של קומדיות חכמות שהרשת, המבקרים ומעניקי הפרסים אהבו מאז ומתמיד. היוצאת מן הכלל הייתה "המשרד", שהצליחה בו זמנית להיות אהובה ומצליחה, אבל גם היא לא עזרה כהוא זה לחישוב הכללי של ימי חמישי.

שאר הרשתות זיהו את החולשה והעבירו את התותחים שלהן ליום הזה. "המפץ הגדול" ב-CBS, "האנטומיה של גריי" ו"סקנדל" ב-ABC, נטלו בקלילות מביכה את הבכורה מ-NBC, ולאורך העשור החולף היא נפלה מהמקום הראשון לרביעי ביחס למתחרותיה, ובשנה שעברה אף התדרדרה למקום החמישי, מתחת ל-Univision דוברת הספרדית. הניסיון של NBC בעונה הקודמת להושיע את יום חמישי באמצעות סיטקומים הפונים לכאורה למכנה משותף רחב יותר, כשל נחרצות – הסדרות של מייקל ג'יי פוקס ושון הייז נדחו הן על ידי המבקרים והן על ידי הקהל. בעונה הבאה האתגר יהיה גדול פי כמה, כי CBS רכשה את הזכויות לשידור משחקי הפוטבול בימי חמישי, רכישה שתנפח את הרייטינג שלה בימי חמישי ותאפשר לה פחות שידורים חוזרים לאורך עונת השידורים.

אבל חרף המצב הגרוע בימי חמישי, NBC מגיעה כעת אל מצגת ה-Upfronts שלה כשהיא שוב במקום הראשון. יש מספר סיבות לעלייתה המחודשת, כמו אולימפיאדת החורף ששודרה בה בהצלחה והעובדה שיתר הרשתות שקעו באופן דרסטי, כולל CBS שעד כה דווקא החזיקה מעמד, אבל גם בלעדיהן NBC היא הרשת היחידה שמגיעה על אפ-פרונטס 2014 כשהיא מתהדרת בצמיחה כללית ברייטינג.

האחראיות לכך הן בעיקר "הרשימה השחורה", הדרמה בכיכובו של ג'יימס ספיידר היא הסדרה החדשה הכי מצליחה מקרב כל הרשתות, ו-The Voice שממשיכה להיות סדרת הריאליטי המצליחה ביותר לצד שקיעתן של האחרות, כולל תחרויות שירה כמו "אמריקן איידול" וכמובן "אקס פקטור" שבוטלה. גם הסדרות החדשות של דיק וולף, Chicago Fire ו-Chicago P.D, מצליחות ומתחזקות ונושאות עמן את הרשת למעלה, והימורים כמו שידור חי של המחזמר "צלילי המוזיקה" נשאו פירות ועכשיו גם חיקויים – רשת פוקס עובדת על "גריז" בשידור חי לעונה הבאה. NBC עצמה תשדר את המחזמר "איש המוזיקה" באותו מתכון במהלך העונה הבאה.

מלבד זאת רכשה הרשת 16 סדרות חדשות – שמונה דרמות, שבעה סיטקומים ואחת תיעודית – שאם רוצים לסמן בהן מגמות מובהקות, קשה לא להבחין בשתיים כאלה. האחת: הדרמות ממש מנסות לרכוב על הצלחת "הרשימה השחורה" ורובן ככולן הן דרמות אקשן. השנייה: נשים בחזית. קייט וולש, קריסטן ריטר, דברה מסינג, קתרין הייגל ואחרות ינסו לגרום לסדרות שלהן להפוך להצלחה. בנוסף יש לרשת שתי קומדיות חדשות עם פליטי "המשרד", שתי קומדיות חדשות עם פליטות "הכל לטובה", קומדיה אחת עם שני פליטי "אי אפשר בלי טד", רימייק לדרמה ישראלית ועיבוד לדרמה ספרדית. לוח השידורים וכל הסדרות החדשות מפורטים בהמשך. אבל לפני כן, הסדרות שנפלו בדרך.

אינן עמנו עוד
קומיוניטי
דרקולה
מייקל (The Michael J. Fox Show)
Revolution
Believe
Crisis
Growing Up Fisher
Ironside
Sean Saves The World
Welcome To The Family

יום שני
20:00 The Voice
22:00 הרשימה השחורה / State of Affairs

הרשימה השחורה עוד תתפוס עד נובמבר את המשבצת המוכרת שלה, אבל אז תפנה את מקומה לדרמת אקשן חדשה שתקווה שהצופים לא ישימו לב וימשיכו איתה על אוטומט.

State of Affairs
אחרי כמה שנים לא מדהימות לקריירה הקולנועית וטיפוח תדמית של מישהי שקשה לעבוד איתה, קתרין הייגל חוזרת אל כור מחצבתה לראשונה מאז שנטשה את "האנטומיה של גריי". הפעם היא מגלמת סוכנת CIA בדרמה שמוגדרת כ"סקנדל" פוגשת את "הבית הלבן" (חשבתי ש"סקנדל" עצמה היא "סקנדל" פוגשת את "הבית הלבן"). התפקיד שלה הוא לתדרך את הנשיאה מדי יום לנוכח המוני האיומים שמתקבלים מדי יום. כפי שניתן להבין מהטריילר הלגמרי-בנאלי שלהלן, יש בין השתיים קשר גם מעבר לכך.

יום שלישי
20:00 The Voice
21:00 Marry Me
21:30 About a Boy
22:00 Chicago Fire

Marry Me
מעריצי "הכל לטובה" מוזמנים לסור אל הסדרה הזו, סיטקום חדש של דיוויד קאספ, יוצר הקומדיה ההיא, ובכיכובה של קייסי ווילסון שהייתה שם בתפקיד פני. השניים, מסתבר, מאורסים בחיים האמיתיים, והסדרה הזו מבוססת בחופשיות על מערכת היחסים שלהם, זוג שזה עתה התארס ומגלה שהחיים לא כאלה דבש. נשמע יבשושי ובנאלי, אבל אפשר לסמוך על המעורבים שזה יהיה ההפך מזה. לנגדה של ווילסון משחק קן מארינו ("Childrens Hospital", "ורוניקה מארס"), והטריילר נראה כיפי כפי שניתן לצפות. השיבוץ שלה אחרי The Voice נותן לה יופי של נקודת פתיחה (מצד שני, כך גם היה ל"הכל לטובה" אחרי "משפחה מודרנית").

יום רביעי
20:00 The Mysteries of Laura
21:00 זירת הפשע: מדור מיוחד
22:00 Chicago P.D

The Mysteries of Laura
NBC ממש אוהבת את דברה מסינג, משום מה. בעבר היא כיכבה ב"וויל וגרייס" המצליחה ולאחרונה שיחקה שם בשתי עונות מקרטעות של הדרמה המוזיקלית "סמאש". כעת היא מגיעה שוב לסדרת דרמה עם גוונים קומיים, במסגרתה תגלם בלשית במחלק רצח שמתמודדת בהצלחה עם תפקידה הקשה, אבל לא עם בעלה לשעבר ושני התאומים הפרחחים שלה. מבוסס על להיט ספרדי בשם Los Misterios De Laura, ומי שמעבד אותה לאמריקנית הוא גרב ברלנטי ("אברווד", "אחים ואחיות"). הטריילר נראה כריכוז של כל מה שרע בטלוויזיה האמריקנית, כולל דברה מסינג עצמה (והוא גם מעניק ספוילר עסיסי לסוף הפרק הראשון).

המשך…

© עידו ישעיהו