והפעם: יוצרי הסדרות, כוכביהן ומבקרי טלוויזיה מגיבים על המועמדויות לאמי, כולל תגובותיו הנזעמות של קורט סאטר, שסדרתו "ילדי האנרכיה" שוב לא קיבלה אף מועמדות, אפילו לא לקייטי סגל (ואחרי כן הוא צייץ שהוא סתם התלוצץ).

והפעם: יוצרי הסדרות, כוכביהן ומבקרי טלוויזיה מגיבים על המועמדויות לאמי, כולל תגובותיו הנזעמות של קורט סאטר, שסדרתו "ילדי האנרכיה" שוב לא קיבלה אף מועמדות, אפילו לא לקייטי סגל (ואחרי כן הוא צייץ שהוא סתם התלוצץ).
בסוף 2009 הבעתי את שביעות רצוני מהטלוויזיה המתוכננת לנו בראשית העשור הממשמש. בפתח עמדו בין היתר "טרמיי", סדרה חדשה של דיוויד סיימון, ו"אימפריית הטיילת", סדרה חדשה של איש "הסופרנוס" טרנס ווינטר יחד עם מרטין סקורסזי. באותה תקופה נודע גם שכריס אלברכט, האיש שאחראי לתור הזהב של HBO כאשר עמד בראשה בניינטיז ובנוטיז, עובר לנהל את רשת הפרימיום המתחרה Starz. אין לנו אלא ללקק את האצבעות ולהמתין בציפיה, לא?
לא. אסור להגביה ציפיות, כידוע. הן מתנופפות על החבל ברוח ויונים אוהבות לחרבן עליהן. עם שלטונו החדש של אלברכט בסטארז ציפיתי גם כאן לתור זהב שיכלול ענקיות בסדר גודל של "הסמויה", "הסופרנוס", "דדווד" ו"עמוק באדמה", אבל הסדרה הראשונה שהזמין הייתה "קמלוט" הקלושה, שתקעה מקל בגלגלי הביטחון שלי בבחירותיו. אמנם צפויות להגיע בהמשך סדרות מאוד מסקרנות (שיפורטו בחלק נפרד בימים הקרובים), אבל הסיפתח חיוור במיוחד.
מנגד ב-HBO הלכו אל שמות שהיו מוכרים להם היטב. אפשר להבין אותם: ב-2006 פנה אליהם איש "הסופרנוס" מתיו וויינר בהצעה לרכוש ממנו סדרה שיצר על פרסומאים בשדרות מדיסון בשנות השישים. HBO דחתה את ההצעה, כמו גם גורמי שידור אחרים, עד שלבסוף וויינר הגיע אל AMC, רשת כבלים נידחת בעלת ניסיון כמעט אפסי בהפקת סדרות מקוריות. הסדרה שלו, "מד מן", הפכה את הרשת האלמונית הזו לאחת שמכנים אותה תדיר 'HBO החדשה' (ומאז דומה שהיא מנסה לחבל בתדמית הזו בעקביות, אבל זה כבר סיפור אחר), בזמן ש-HBO הישנה עמדה מהצד וראתה איך שנה אחרי שנה הסדרה שוויתרה עליה גורפת כל פרס אפשרי, סוחטת כל מחמאה קיימת והופכת לתופעת תרבות שכמותה לא ידעו מאז "הסופרנוס".